با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید

تازه ترین خبرهای کال اف دیوتی

بهترین تنظیمات بازی کال اف دیوتی موبایل

شات ایکس شات ایکس :بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل برای مبتدی‌ها

ترفندهای بازی کال اف دیوتی

شات ایکس شات ایکس :بازی کال آف دیوتی یک بازی شوتر اول شخص است که توسط شرکت Activision ساخته شده است. برای بهبود عملکرد و پیروزی در بازی، می‌توانید از ترفندهای مختلفی استفاده کنید.

سازنده‌های Call of Duty از شوخی صداپیشه کریتوس در گیم اواردز عصبانی هستند

آخرین خبر آخرین خبر :برخی از سازنده‌های سری بازی‌های Call of Duty به شوخی صداپیشه کریتوس در گیم اواردز ۲۰۲۳ واکنش نشان دادند.

اکتیویژن بلیزارد: Call of Duty: Modern Warfare 3 و Diablo 4 امسال به گیم پس نمی‌آیند

گیمفا گیمفا :کمپانی مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای نهایی کردن خرید ۶۸.۷ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد در هفته آینده است. یک منبع آشنا با برنامه‌های مایکروسافت به The Verge می‌گوید که این شرکت، جمعه ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) را به عنوان تاریخ اختتامیه در نظر گرفته و در آن به دنیا اعلام می‌کند که فرآیند ۲۰ ماهه خرید شرکت سازنده Call of Duty، یعنی اکتیویژن بلیزارد به پایان رسیده.

سرور‌های عنوان بتل رویال محبوب Call of Duty: Warzone برای همیشه خاموش شدند!

جی اس ام جی اس ام :عنوان بتل رویال محبوب وارزون که در سال گذشته شاهد انتشار نسخه دوم آن بودیم؛ اکنون به پایان عمر خود رسیده و سرور‌های آن از دسترس خارج شده‌اند.

چگونه حساب کاربری کال اف دیوتی هک شده را بازیابی کنیم؟

دیجیاتو دیجیاتو :اکتیویژن روشی اختصاصی را برای برگرداندن اکانت هک شده کالاف دیوتی موبایل در نظر گرفته است که از طریق وب سایت آن در دسترس قرار دارد. برای شروع آدرس زیر را در مرورگر خود را وارد کنید و سپس مراحل گفته شده را طی نمایید.