با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید

تازه ترین خبرهای فناوری هوش مصنوعی

آپدیت iOS 18 بزرگترین به‌روزرسانی آیفون در تاریخ خواهد بود

ترنجی ترنجی :آپدیت iOS 18 بزرگترین به‌روزرسانی آیفون در تاریخ خواهد بود

فناوری هوش مصنوعی ChatGPT چه تاثیری بر عرصه‌های مختلف داشته است؟

باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه خبرنگاران جوان :فناوری هوش مصنوعی ChatGPT سال گذشته در چنین روز‌هایی به جهان معرفی شد.

معرفی ابزار هوش مصنوعی برای ترجمه

ایمنا ایمنا :DeepL یک ابزار هوش مصنوعی ترجمه است که به دلیل ترجمه‌های باکیفیتی که ارائه می‌کند شناخته شده است، این ابزار از یک مدل ترجمه ماشینی استفاده می‌کند.

پیش‌بینی آب‌وهوا با استفاده از هوش مصنوعی

ایمنا ایمنا :استارت‌اپ ClimateAI در حال توسعه یک پلتفرم هوش مصنوعی به منظور ارزیابی آسیب‌پذیری محصولات کشاورزی در برابر افزایش دما در دو دهه آینده است.

آیفون، جا مانده از عرصه فناوری هوش مصنوعی

ایسنا ایسنا :از آن زمان سیری، خوب یا بد در اپل به پیشرفت خود ادامه داده است. در حالی که هدف سیری این است که با استفاده‌ی از راه دور و غیرمستقیم از آیفون یا اپل‌واچ، زندگی شما را آسان‌تر کند، اما هنوز عملکرد آن عالی نیست.

سوپرفی رقیب ChatGPT از هوش مصنوعی پاسخ به سؤالات استفاده می‌کند

ایتنا ایتنا : این سیستم شامل یک دیتابیس پویای تولید شده به صورت خودکار است که به جای استفاده از روش‌های کلاسیک NLP (پردازش زبان طبیعی) و واژه‌نامه‌های از پیش‌شاخص‌گذاری‌شده، الگوهای درون بحث کاربران را شناسایی می‌کند.

با این فناوری مجرمان ناکام می‌مانند - دستگیری قاتلان، تروریست‌ها و هولیگان‌های فوتبال!

همشهری آنلاین همشهری آنلاین : این درحالی است که دولت بریتانیا روی هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کند تا پدوفیل‌ها را سرکوب کند.

نقش هوش مصنوعی در آموزش چیست؟

ایمنا ایمنا :یکی از مزیت‌های مهم آموزش با استفاده از ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی، قابلیت استفاده از آن در هر زمان و مکان است.

ساخت نوعی ربات زیردریایی که از فناوری هوش مصنوعی برای استخراج کمک می‌گیرد

تکنا تکنا :یک شرکت فناوری نوعی ربات زیردریایی ساخته است که با کمک هوش مصنوعی قادر است منابع زیر دریاها را استخراج کند. منظور از منابع زیر دریا همان فلزاتی مانند مس، کبالت و نیکل است که در ساخت خودروهای برقی و پنل های خورشیدی و حتی گوشی های هوشمند کاربرد دارد.