با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید

تازه ترین خبرهای خطرات هوش مصنوعی

بیل گیتس: خطرات هوش مصنوعی واقعی اما قابل کنترل هستند

دیجیاتو دیجیاتو :گیتس می‌گوید هوش مصنوعی می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند رواج دیپ‌فیک، الگوریتم‌های غیرمنصفانه و تقلب در مدارس شود، اما این مشکلات قابل حل هستند.

هوش مصنوعی چگونه می‌تواند بشریت را نابود کند؟

دیجیاتو دیجیاتو :پژوهشگران و افراد سرشناس حوزه هوش مصنوعی هشدار داده‌اند که این فناوری می‌تواند در آینده به تهدید بزرگی برای نابودی انسان‌ تبدیل شود.

هشدار چین: هوش مصنوعی خطرناک است

ایتنا ایتنا :حزب کمونیست چین، که حزب قدرتمند حاکم بر این کشور است، در مورد پیشرفت فناوری هوش مصنوعی هشدار داد و خواهان افزایش اقدام‌هایی در ارتباط با امنیت ملی شد.

برنامه های آمریکا برای کاهش خطرات هوش مصنوعی رونمایی شد

تکنا تکنا :همزمان با دیدار معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده با روسای چهار شرکت بزرگ فناوری از جمله مایکروسافت، آلفابت، OpenAI و Anthropic برنامه های مربوط به فناوری های جدید نیز رونمایی شد.

پدر هوش مصنوعی از گوگل استعفا داد/ هشدار درباره خطرات «AI»

رویترز - Reuters رویترز - Reuters :جفری هینتون یکی از پیش کسوت های حوزه هوش مصنوعی پس از آنکه متوجه شد احتمالا رایانه ها از انسان ها باهوشتر می شوند، از شرکت گوگل استعفا داده تا آزادانه درباره خطرات فناوری صحبت کند.

هشدار شرکت OpenAI در مورد خطرات جدی هوش مصنوعی؛ تهدید تمدن بشر!

گجت نیوز گجت نیوز :شرکت OpenAI در مورد خطرات هوش مصنوعی هم‌سطح انسان و اینکه اگر نادرست ساخته یا استفاده شود چقدر می‌تواند به جامعه آسیب برساند، هشدار داد.

لینک های مرتبط با خطرات هوش مصنوعی