با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید

تازه ترین خبرهای اپل ویژن پرو

استفاده از اپل ویژن پرو برای جراحی آرتروسکوپی شانه

دیجیاتو دیجیاتو :یک پزشک ارتوپد در برزیل از ویژن پرو برای جراحی بیماری که مبتلا به پارگی روتاتور کاف شانه بود، استفاده کرده است.

عوارض هدست اپل ویژن پرو صدای کاربران را درآورد

ایتنا ایتنا :با گذشت چندماه از عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو، برخی از کاربران این محصول با مشکلات سلامتی جدی روبرو شده‌اند.

بلومبرگ: با نسل دوم اپل ویژن پرو حداقل 18 ماه فاصله داریم

دیجیاتو دیجیاتو :خبرنگار بلومبرگ در یادداشتی مدعی شده است که احتمالاً نسل دوم ویژن پرو تا حداقل 18 ماه دیگر عرضه نمی‌شود.

تعداد اپ‌های اختصاصی اپل ویژن پرو به بیش از 1000 عدد رسید

دیجیاتو دیجیاتو :مدیر ارشد بازاریابی اپل اعلام کرد که حالا بیش از 1000 اپ اختصاصی برای هدست ویژن پرو وجود دارد.

دردسرهای هدست اپل ویژن پرو برای رانندگان این خودرو

بی بی سی - BBC بی بی سی - BBC :پس از انتشار ویدئویی از رانندگانی که هدست واقعیت مجازی اپل را بر چشم گذاشته بودند، واکنش هایی درباره مخاطره آمیز بودن این رفتار در پی داشت.

قیمت اپل ویژن پرو در ایران چقدر است؟

العین العین :هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو از روز گذشته وارد بازار ایران شده و از سوی برخی فروشگاه‌های اینترنتی با قیمتی بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

اپل بازهم شگفتی آفرید؛ فروش 200,000 دستگاه ویژن پرو ظرف 10 روز

شهر سخت افزار شهر سخت افزار :در حالی که درباره استقبال خریداران از پیش‌فروش هدست واقعیت مجازی Vision Pro اپل تردید وجود داشت، گزارش‌ها نشان می‌دهد این کمپانی آمریکایی طی 11 روز گذشته نزدیک به 200,000 دستگاه ویژن پرو فروخته که خیره کننده است.

هدست ویژن پرو از 13 بهمن‌ماه وارد بازار می‌شود

دیجیاتو دیجیاتو :این شرکت همچنین قیمت لنزهای طبی این هدست را اعلام کرده است.

بررسی مشخصات و قیمت نسل دوم اپل ویژن پرو

وی دو سل وی دو سل :در ابتدای مطلب، توضیح کوتاهی درباره اپل ویژن پرو دادیم، در ادامه قصد داریم چند مورد از مهم‌ترین مزایای اپل ویژن پرو را بررسی کنیم؛

اپل ویژن پرو احتمالا در ماه مارس سال آینده میلادی عرضه خواهد شد

جی اس ام جی اس ام :تحلیلگر برجسته محصولات اپل ادعا کرده که هدست واقعیت ترکیبی این برند برای عرضه در ماه ژانویه آماده نیست و با تاخیری دو ماهه از راه می‌رسد.

اپل ویژن پرو تنها به صورت حضوری و با اسکن چهره کاربران فروخته می‌شود

تکنا تکنا :خبرهایی در رابطه با فروش هدست اپل ویژن پرو منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالاً فروش این دستگاه به صورت حضوری خواهد بود. اپل قصد دارد اسکن صورت تمام کاربران را جمع آوری کند.

آزمایش‌های اولیه Apple Vision Pro از سنگین بودن این هدست حکایت دارد

mobile.ir mobile.ir :خوشبختانه اپل ظاهراً برای این مشکل راه‌حلی ‌اندیشیده است؛ پیشنهاد اپل برای اینکه کاربر بتواند وزن بالای Vision Pro را تحمل کند، نصب کردن یک بند در قسمت فوقانی است که دقیقا از وسط سر گذشته و فشار ناشی از هدست را تعدیل می‌کند. شاید فکر کنید مشکل به همین آسانی حل شده باشد، اما این طور نیست! زیرا این بند از نظر اپل ظاهراً آیتمی غیرضروری بوده و به همراه Vision Pro به فروش نمی‌رسد.