با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
روش فعال کردن اسنپ‌ اکوپلاس برای درآمد بیشتر در اسنپ
عکس : روش فعال کردن اسنپ‌ اکوپلاس

«اسنپ اکوپلاس» تجربه انجام سفرهایی با خودروهای به‌روزتر و باکیفیت بالاتر را برای مسافران فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از شات ایکس پس از ثبت‌نام در اسنپ، درصورتی‌که خودروتان واجد شرایط باشد، کارشناسان پشتیبانی با وی تماس گرفته و به‌عنوان کاربر راننده اسنپ اکوپلاس محسوب خواهد شد. در ادامه با مزایای عضویت در سرویس اکوپلاس بیشتر آشنا می‌شویم.


مزایای فعالیت در سرویس «اسنپ اکوپلاس»

  • درخواست‌های «اسنپ‌‌اکو پلاس» نسبت به درخواست‌های «اسنپ اکو»، کرایه بالاتری دارد.
  • طرح‌های تشویقی و پاداش‌های ویژه اسنپ‌‌اکو پلاس با نرخی بالاتر از سرویس عادی ارائه می‌شود.
  • مسافران درخواست‌دهنده سرویس «اسنپ‌‌اکو پلاس» انتظار بیشتری از کیفیت سفر دارند.
  • اسنپ اکوپلاس برای کاربران راننده جدید این سرویس، به مدت یک‌ماه بدون پرداخت کمیسیون خواهد بود.

خودروهایی که امکان فعالیت در سرویس «اسنپ اکوپلاس» را ندارند

خودروهای پراید (معمولی، دوگانه‌سوز ،هاچ‌بک)، تیبا، تیبا۲، سمند، پژو (۴۰۵، ۴۰۵ استیشن، ۲۰۵، ۶ در، روآ و آردی)، فیات، دوو، ریو سایپا، ماتیز، رنو۲۱، ام وی ام ۱۱۰، اپل، فولکس کدی، فولکس گل، پروتون امکان فعالیت در سرویس اسنپ اکوپلاس را ندارند.

شرایط کاربران راننده فعال در سرویس «اسنپ اکوپلاس»

کاربران فعال در سرویس اکوپلاس، از جمله کاربران حرفه‌ای و کاربلد اسنپ هستند و مسافران رضایت بالایی از آنان دارند. امتیاز کاربران راننده فعال در سرویس اکوپلاس، بالای ۴.۶ است و اگر امتیاز کاربر از ۴.۶ کمتر شود، از این سرویس حذف می‌شود.

نکات مهم برای حفظ امتیاز بالا و حضور در سرویس اسنپ اکوپلاس

مسافرانی که سرویس اسنپ اکوپلاس را انتخاب می‌کنند، انتظار سفرهای با‌کیفیت بالاتر از سفرهای معمولی را دارند. رعایت برخی نکات در سفرهای اسنپ اکوپلاس باعث می‌شود که امتیازتان همواره بالای ۴.۶ باقی بماند.

داشتن رفتار محترمانه و ظاهر آراسته

یکی از اولویت‌هایی که رانندگان سرویس اسنپ‌‌اکو پلاس باید آن را رعایت کنند، داشتن رفتار محترمانه با مسافر است. سعی کنید با روی گشاده و ظاهر آراسته با مسافران اسنپ‌‌اکو پلاس روبه‌رو شوید.

توجه به تمیزی و خوشبویی خودرو

محیط داخل خودروی راننده سرویس اسنپ‌‌اکو پلاس باید خالی از هرگونه وسیله اضافی باشد، بوی مطبوعی بدهد و صندلی‌های آن تمیز باشد. توجه به این موارد تجربه خوشایندی را برای مسافر شما رقم می‌زند.

استفاده از کولر

روشن‌کردن کولر در روزهای گرم سال، از الزامات سفرهای اسنپ‌‌اکو پلاس است و در صورت ثبت گزارش استفاده‌نکردن از کولر، از سرویس اکوپلاس، حذف می‌شوید.

مسیریابی حرفه‌ای

رانندگان سرویس اسنپ‌‌اکو پلاس بر اساس کاربلدی‌شان گزینش می‌شوند. یک راننده حرفه‌ای اسنپ‌‌ اکوپلاس شهر را خوب می‌شناسد و با استفاده درست از مسیریاب، بهترین مسیر را برای رساندن مسافر به مقصد انتخاب می‌کند.

در نظر داشته باشید که در صورت عدم ارائه سرویس باکیفیت به مسافران و رعایت‌ نکردن موارد فوق، درخواست‌های سفر در سرویس اسنپ‌‌اکو پلاس برای شما ارسال نخواهد شد. بنابراین با رعایت موارد گفته‌شده و زمان‌بندی دقیق هنگام رسیدن به مبدأ و مقصد مسافر، علاوه بر جلب رضایت مسافران، درآمد خود را افزایش دهید.

نکات قابل توجه و سئوالات متداول

در صورتی که امتیاز شما در اسنپ بالاتر از 4.6 باشد این سرویس برای شما فعال می گردد

معافیت از پرداخت کمیسیون به‌مدت یک‌ماه برای کاربرانی که به‌تازگی در سرویس اسنپ‌ اکوپلاس عضو می‌شوند

کاربران راننده فعال در سرویس اسنپ‌اکو، کاربرانی حرفه‌ای هستند و همگی امتیاز بالاتر از ۴.۶ دارند.

هرگونه گزارش مبنی برنارضایتی مسافر درباره تمیزنبودن داخل یا خارج خودرو و استفاده نکردن از کولر باعث مسدود‌شدن از سرویس اسنپ‌ اکوپلاس می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین