با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ساعت هوشمند نویزفیت دیوا با طراحی جذاب برای بانوان رسما معرفی شد
عکس : ساعت هوشمند نویزفیت دیوا
.

شرکت نویز از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام نویزفیت دیوا ( NoiseFit Diva ) که مشخصا برای بانوان طراحی شده است؛ رونمایی کرد. این محصول پس از اسمارت‌واچ‌های اخیرا معرفی شده NoiseFit Halo Plus، NoiseFit Nova و NoiseFit Arc Bluetooth Calling روانه بازار می‌شود. این گجت‌ها دقیقا پیش از آغاز جشنواره فروش Amazon Prime Day معرفی شدند.

نویزفیت دیوا یک ساعت هوشمند است که از یک نمایشگر 1.1 اینچی آمولد با قابلیت پشتیبانی از مشخصه نمایشگر همیشه روشن و امکان برقراری تماس از طریق بلوتوث بهره می‌گیرد. این گجت دارای قابلیتی با نام Noise Buzz است که به کاربران امکان می‌دهد تا به گزارش تماس‌های اخیر دسترسی یافته و حداکثر 10 مخاطب را ذخیره‌ نمایند.



این ساعت مجهز به صفحه برش‌خورده با الماس بوده و این موضوع به طراحی هرچه زیباتر محصول کمک کرده است. بعلاوه نویزفیت دیوا با دستیار صوتی سیری و گوگل سازگاری داشته و دستیار صوتی هوشمند آن نیز از قابلیت اتصال به دستیار صوتی گوشی برخوردار است. این اسمارت‌واچ از بیش از 100 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی نموده و به منظور افزایش بهره‌وری می‌تواند به برنامه NoiseFit Focus متصل شود.

باتری ساعت با یک نوبت شارژ تا 4 روز شارژدهی خواهد داشت. همچنین این گجت دارای گواهینامه حفاظتی IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار است.

برنامه Noise Health Suite ویژگی‌های مرتبط با پایش سلامت نظیر سنجش ضربان قلب، SpO2، نظارت بر خواب، سنجش میزان استرس، تمرین تنفس و ردیاب چرخه عادات ماهیانه خانم‌ها را در خود جای داده است. از سوی دیگر پکیج Productivity Suite نیز امکاناتی نظیر یادآوری روزانه، پیش‌بینی آب و هوا و تقویم داخلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فهرست مشخصات ساعت هوشمند نویزفیت دیوا بدین شرح است:

  • صفحه برش‌خورده با الماس
  • بندهای فلزی و چرمی
  • نمایشگر آمولد دایروی‌شکل با اندازه 1.1 اینچی، رزولوشن 360×360 پیکسل و مشخصه نمایشگر همیشه روشن
  • اتصال بلوتوث 5.0 با قابلیت پشتیبانی از برقراری تماس
  • باتری با شارژدهی حداکثر 4 روزه
  • بهره‌مندی از بیش از 100 واچ فیس
  • پکیج Noise Health Suite شامل ویژگی نظارت بر ضربان قلب به‌صورت 24 ساعته طی 7 روز هفته، اندازه‌گیری میزان SpO2، ردیاب خواب
  • مدیریت استرس، ردیاب چرخه عادات ماهیانه بانوان و چند قابلیت دیگر
  • پشتیبانی از 100 حالت ورزشی مختلف
  • گواهینامه حفاظتی IP67 در برابر نفوذ آب و گردوغبار
  • قابلیت نمایش اعلان‌ها، به‌روزرسانی وضعیت آب و هوا و قیمت سهام، کنترل دوربین، کنترل پخش موسیقی، پاسخ سریع، DND هوشمند، یادآورها و ماشین حساب
  • دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی
  • اپلیکیشن NoiseFit

ساعت هوشمند نویزفیت دیوا با قیمت‌گذاری 2999 روپیه و رنگ‌آمیزی روانه بازار می‌شود. این محصول به‌صورت انحصاری از طریق وبسایت Amazon.in جهت خرید قابل دسترس خواهد بود.

این گجت با بندهای فلزی و چرمی و مدل‌های رنگی دیگری نظیر Rose Pink، Pearl White، Silver Link و Golden Link از امروز در وبسایت gonoise.com عرضه شده است.

آمیت ختری؛ یکی از بنیان‌گذاران شرکت نویز طی سخنرانی خود در مراسم رونمایی گفت: “هدف ما در نویز ارائه عملکردی فراتر از حد انتظار بوده و این مهم با پشت سر گذاشتن مداوم مرزهای نوآوری، طراحی و فناوری محقق می‌شود.

جدیدترین محصول ما یعنی نویزفیت دیوا برای بانوان جاه‌طلبی طراحی شده است که برای موفقیت تلاش نموده و در عین‌حال از استایل منحصربه‌فرد خود استفاده می‌کنند. این اسمارت‌واچ مقوله‌های مد و فناوری را به‌طور کامل در هم آمیخته و بدون هرگونه تلاش ویژه‌ای، ظاهر لوکس را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این موضوع موجب می‌شود تا نویزفیت دیوا به‌عنوان بهترین ابزار جانبی برای بانوان شناخته شود.”

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین