با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آنر واچ ۴ به نمایشگر مربعی‌شکل مجهز خواهد بود
عکس : ساعت هوشمند آنر واچ ۴

همانطور که می‌دانیم، آنر فردا (۱۲ ژوئیه مصادف با ۲۱ تیر) با برگزاری رویدادی از جدیدترین محصولات خود شامل گوشی تاشو آنر مجیک V2، تبلت مجیک‌پد ۱۳ و ساعت آنر واچ ۴ رونمایی خواهد کرد. این محصول پوشیدنی جدید نخسیتن ساعت آنر به شمار می‌رود که از قابلیت eSIM پشتیبانی می‌کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر رسمی آنر واچ ۴ فاش شده است.

طبق این گزارش، افشاگری تصاویر رسمی آنر واچ ۴ را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است. این تصاویر به روشنی نشان می‌دهند که آنر واچ ۴ از نمایشگر مربعی‌شکل بهره خواهد برد. به علاوه، فریم بدنه ساعت نیز مقداری خمیدگی دارد. در سمت راست آنر واچ ۴ نیز تنها یک کلید فیزیکی دیده می‌شود. آنر واچ ۴ با سه بند مشکی، سفید و آبی روشن عرضه خواهد شد که روی دو نسخه سفید و آبی‌رنگ آن لوگوی Glory White حک شده است.

برند آنر اخیرا تایید کرد که آنر واچ ۴ قادر است تا ۱۰ روز کاربران را همراهی کند که با توجه به پشتیبانی آن از قابلیت eSIM آمار قابل توجهی محسوب می‌شود. برای مقایسه، اکثر ساعت‌های مجهز به eSIM بازار از عمر باتری ۵ تا ۷ روزه بهره می‌برند.

در نهایت باید اشاره کرد که در حال حاضر، دیگر جزئیات فنی آنر واچ ۴ مشخص نشده است. با توجه به این که آنر واچ ۴ از ویژگی سیم‌کارت الکترونیکی برخوردار است، انتظار می‌رود کاربران بتوانند بدون نیاز به گوشی و با استفاده از خود ساعت به برقراری تماس و ارسال پیام‌های کوتاه بپردازند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین