با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تولید ساعت مچی هوشمند برای سلامتی جوشکاران
عکس : جوشکاری

شرکت دانش‌بنیانی به تازگی دستگاه جوش هوشمند قابل کنترل از راه دور را طراحی و تولید کرده که هدف آن ارتقای امنیت جوشکاران به ویژه در ارتفاع است.

مدیرعامل این شرکت، توضیح داد که این دستگاه به جوشکاران در صنایع مختلف کمک می‌کند تا ایمنی بیشتری داشته و از بروز حوادث ناشی از جوشکاری در ارتفاع جلوگیری کنند.

به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از کلیک جام جم مشکل عمده‌ای که جوشکاران باآن مواجه‌اند، نیاز به تغییر آمپراژ دستگاه در زوایای مختلف جوشکاری است.

جوشکاران در گذشته برای تغییر آمپراژ مجبور بودند یا دستگاه را به همراه خود به ارتفاع ببرند، که این کارخطر سقوط را به همراه داشت، یا به همکاری جوشکار دیگری نیاز داشتند تا این تغییرات را انجام دهد. این شرکت با ارائه راهکار کنترل بی‌سیم، این چالش را برطرف کرده است.

این ساعت مچی هوشمند به جوشکاران اجازه می‌دهد تا به سادگی آمپراژدستگاه جوش رابااستفاده ازساعت مچی خودتغییردهند. اگرجوشکار اطلاعات دقیقی ازآمپراژ ندارد، می‌تواند قطر الکترود را وارد کند وسیستم به طورخودکارآمپراژ مناسب برای جوشکاری راتأمین می‌کند.این طراحی کاربری آسانی را برای تمام فعالان صنعت جوشکاری فراهم و به بهبود ایمنی و کارآیی در کارهای جوشکاری کمک می‌کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین