با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری 10 و اپل واچ اولترا 2 معرفی شدند
عکس : اپل واچ سری 10

همان‌طور که انتظار می‌رفت، در جریان رویداد It’s Glowtime (زمان درخشش است) اپل، علاوه بر گوشی‌های نسل جدید این شرکت شاهد رونمایی از محصولات دیگری همچون ساعت‌های هوشمند بودیم.

در همین راستا، قصد داریم در این مطلب به بررسی ساعت‌های هوشمند جدید اپل یعنی اپل واچ سری 10 و اپل واچ اولترا 2 بپردازیم.

به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از شهر سخت افزار در رویداد It’s Glowtime اپل نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را به نام Apple Watch 10 رونمایی کرد.


اپل واچ سری 10
عکس : اپل واچ سری 10

برجسته‌ترین ویژگی این ساعت‌های جدید صفحه‌نمایش بزرگ‌تر خواهد بود. در بخش‌هایی از صحبت‌های تیم کوک به این موضوع اشاره شد. به گفته وی:

با یک صفحه نمایش بزرگتر، می‌توانید اندازه فونت را بدون از دست دادن محتوا افزایش دهید و می‌توانید یک خط اضافی از متن و برنامه‌هایی مانند پیام‌ها، ایمیل یا اخبار را مشاهده کنید.

صفحه‌نمایش بزرگ‌تر همچنین تایپ پیام، وارد کردن رمز عبور یا توقف موقت را آسان‌تر می‌کند. نمایشگر و بدنه هر دو گوشه‌های گردتر و نسبت ابعاد وسیع‌تری دارند که باعث می‌شود سری 10 نرم‌تر، شیک‌تر و ساده‌تر به نظر برسند.

عکس :

در بخش صفحه‌نمایش نیز اپل تصمیم گرفته برای اولین بار به سراغ صث با زاویه دید گسترده برود. به گفته تیم کوک، هر پیکسل به گونه‌ای بهینه‌سازی شده است که نور بیشتری در زوایای بازتر ساطع کند. علاوه بر این، ادعا شده که صفحه‌نمایش اپل واچ سری 10 تا 40 درصد روشن‌تر از نسل‌های قبلی خواهد بود.

دکمه ساعت اپل واچ سری 10
عکس : دکمه ساعت اپل واچ سری 10

برای پاسخ به نیاز کاربران مختلف، اپل در نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود به سراغ رنگ‌های جدید و متنوع‌تری رفته است. بر همین اساس، شاهد معرفی رنگ‌های مشکی، رزگلد و درنهایت نقره‌ای هستیم.

فریم اپل واچ 10
عکس : فریم اپل واچ 10

البته این تمام تغییرات مرتبط با اپل واچ سری 10 نیست و این ساعت‌های جدید با 9.7 میلی‌متر ضخامت، تقریباً 10 درصد نازک‌تر از سری 9 هستند.

Apple Watch 10
عکس : Apple Watch 10

یکی از قابلیت‌های جدیدی که برای اولین بار به سری Apple Watch 10 اضافه شده، امکان پخش موسیقی و پادکست به صورت مستقیم از طریق بلندگوها است.

مشخصات اپل واچ سری 10
عکس : مشخصات اپل واچ سری 10

در نهایت به شارژدهی اپل واچ سری 10 می‌رسیم که به ادعای آقای تیم کوک چیزی حدود 18 ساعت خواهد بود. علاوه بر این گفته شد، که ساعت‌های سری Watch 10 سریع‌ترین فرایند شارژ شدن را در اختیار داشته و باتری آن‌ها در مدت زمان 30 دقیقه می‌تواند تا ۸۰ درصد شارژ شود.

قیمت اپل واچ سری 10
عکس : قیمت اپل واچ سری 10

فرایند پیش‌سفارش ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری 10 از امروز آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 399 دلار آن را تهیه کنند.

اپل واچ اولترا 2 از راه می‌رسد

در مرحله بعدی از رویداد It’s Glowtime به سراغ معرفی نسخه دوم Apple Watch Ultra رفته‌ایم. به نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند یک گجت پوشیدنی بسیار کاربردی برای ورزشکاران حرفه‌ای مانند دوچرخه‌سواران و دوندگان خواهد بود.

اپل واچ اولترا
عکس : اپل واچ اولترا

یکی از اولین ویژگی‌هایی که در اپل واچ اولترا 2 به آن اشاره شد، اپلیکیشن قطب‌نما است که هنگام استفاده علاوه بر مسیریابی نقاط بین مبدا و مقصد، مسیرهای بازگشت، نقشه‌های آفلاین و امکان پیمایش گام‌به‌گام مسیر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بند اپل واچ اولترا
عکس : بند اپل واچ اولترا

همانند آنچه با ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری 10 شاهد آن بودیم، ساعت هوشمند واچ اولترا 2 نیز از 95 درصد تیتانیوم بازیافتی ساخته شده و در رنگ مشکی قابل دسترس است.

مشخصات اپل واچ اولترا 2
عکس : مشخصات اپل واچ اولترا 2

این محصول نیز به سیستم‌عامل WatchOS اپل مجهز شده و صفحه‌نمایش با حداکثر روشنایی 3000 نیت را به همراه دارد.

از دیگر ویژگی‌های اپل واچ اولترا 2 می‌توان به شارژدهی 36 ساعته (72 ساعت در حال کم‌مصرف یا Low Power Mode) اشاره کرد.

قیمت اپل واچ اولترا 2
عکس : قیمت اپل واچ اولترا 2

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا 2 نیز از امروز برای پیش‌سفارشی با برچسب قیمت پایه 799 دلار در دسترس قرار دارد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین