با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 3 در پایگاه داده FCC رؤیت شد
عکس : پیکسل واچ 3

گوگل پیکسل واچ 3 قبل از عرضه در 13 آگوست (۲۳ مرداد) در پایگاه داده FCC رؤیت شد. سازمان نظارتی آمریکا این ساعت را با چهار شماره مدل مختلف تأیید کرد که احتمالاً هر کدام از اندازه‌های 41 و 45 میلی‌متری این ساعت، دو شماره مدل را به خود اختصاص داده‌اند. این لیست، مشخصات اتصال بی‌سیم این محصولات را فهرست کرده است.

به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی FCC پیکسل واچ 3 را با شماره مدل GBDU9، GRY0E، GG3HH و GGE4J تایید کرده است. لیست مذکور مستقیما اشاره نمی‌کند که این شماره مدل‌ها برای ساعت آینده گوگلاست، اما با توجه به اطلاعات لو رفته، ما مطمئنیم که تاییدیه به پیکسل واچ 3 مربوط می‌شود. دو مورد از شماره مدل‌ها دارای اتصال LTE هستند، در حالی که دو مورد دوم فاقد این قابلیت می‌باشند. با این حال، تمامی مدل‌ها از اتصال بلوتوث و Wi-Fi پشتیبانی می‌کنند

اسناد موجود نشان می‌دهد که این ساعت دارای امکان اتصال بلوتوث 5، NFC، GPS، وای‌فای 6 (2.4GHz و 5GHz) و UWB (Ultra Wideband) است. این اولی نسل از ساعت‌های گوگلمی‌باشد که به UWB مجهز شده است و پشتیبانی از وای‌وای 6 نیز یک ارتقا نسبت به پیکسل واچ 2 محسوب می‌شود. UWB ویژگی Watch Unlock را بهبود خواهد داد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد قفل تلفن Pixel سازگار خود را با ساعت خود باز کنید.

مانند گذشته، پیکسل واچ جدید دارای آنتن یکسانی برای بلوتوث و وای فای 2.4 گیگاهرتزی است. به این ترتیب، این دو روش اتصال نمی‌توانند به طور همزمان کار کنند. با این حال، اضافه شدن وای فای 6 به این معنی است که مدل جدید می‌تواند سیگنال‌های بی سیم را از طریق باند دوم وای فای 5 گیگاهرتزی منتقل کند. گوگلمطمئناً در سال جاری بر روی بهبودهای عملکردی تمرکز خواهد کرد. و طراحی این محصول احتمالاً بدون تغییر باقی خواهد ماند. زیرا رندرهای لو رفته Pixel Watch 3 دستگاهی مشابه پیکسل واچ 2 را نشان می‌دهد.


گوگل در سال جاری قصد دارد مجموعه مجموعه محصولات پیکسل خود را گسترش دهد

مشخصات پیکسل واچ 3
عکس : مشخصات پیکسل واچ 3

سال گذشته، گواهی FCC اولین منبعی بود که به بندهای اختصاصی گوگل برای ساعت پیکسل واچ 2 اشاره کرد. اما امسال اینطور نیست. با این حال، FCC مدل‌های داری شماره GBDU9 و GG3HH را در مجموع با هشت بند آزمایش کرد، در حالی که GGE4J و GRY0E تنها با پنج بند آزمایش شدند. با این اوصاف، به احتمال زیاد یکی از دو سایز موجود برای Pixel Watch 3، تنوع بیشتری در زمینه بند در مقایسه با دیگری دارد.

Pixel Watch 3 اولین ساعت هوشمند گوگل خواهد بود که در دو اندازه عرضه می‌شود. و این تنها محصولی نیست که قرار است مدل اضافی دریافت کند. سری پیکسل 9 دارای مدل سوم نیز خواهد بود و در کنار Pixel 9 و Pixel 9 Pro، گوشی Pixel 9 Pro XL نیز معرفی خواهد شد. این شرکت قبلاً اعلام کرده است که سری بعدی محصولات Pixel، از جمله مدل جدید Pixel Fold، در 13 آگوست وارد بازار خواهند شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین