با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ساعت هوشمند «بلک شارک اس 1 پرو» رسماً معرفی شد
عکس : بلک شارک اس 1 پرو

واحد تخصصی بازی‌های دیجیتالی شرکت معتبر شیائومی که تحت عنوان بلک شارک شناخته می‌شود، در گام‌های نوآورانه‌ای که در ماه سپتامبر برداشت، گستره‌ای جدید از لوازم جانبی مرتبط با دنیای گیمینگ را، که شامل یک نوع ساعت هوشمند با نام بلک شارک اس 1 ( Black Shark S1 ) هم می‌شد، به بازار عرضه کرد.

پس از آن، این خط تولید، با افزودن یک مدل هوشمندتر و پیشرفته‌تر به نام بلک شارک اس 1 پرو (Black Shark S1 Pro) بیش از پیش جایگاه خود را در دنیای تکنولوژی و علاقه‌مندان به محصولات گیمینگ

مستحکم‌تر کرده است. این ساعت هوشمند جدید مجهز به بدنه‌ای بسیار مقاوم می‌باشد که گواهینامه استاندارد ضدآب IP68 را دریافت کرده و به یک دستیار صوتی مدرن مجهز شده است، که از قابلیت‌های پیشرفته ChatGPT بهره می‌برد.

بلک شارک اس 1 پرو از یک صفحه نمایش امولد با دقت تصویر 466 در 466 پیکسل بهره می‌برد که اندازه‌اش معادل 1.43 اینچ می‌باشد، و همچنین دارای نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و قابلیت ارائه روشنایی تا سقف 600 نیت است. این ساعت هوشمند سیستم عامل FreeRTOS را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند، که به طور معمول در بسیاری از ساعت‌های هوشمند مقرون به صرفه شیائومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بلک شارک همچنین اعلام کرده است که دستیار هوش مصنوعی بلک شارک اس 1 پرو به خاطر تجهیز شدن به قابلیت‌های ChatGPT توانایی پاسخگویی به انواع سوالات کاربردی را دارد که ممکن است بین ساعت و دستگاه گوشی هوشمند کاربر برقرار باشند.

ساعت هوشمند بلک شارک اس 1 پرو امکان برقراری تماس صوتی از طریق بلوتوث را دارا بوده و قابلیت‌های نظارتی دائمی بر فشار خون و سنجش سطح اکسیژن خون را نیز ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این دستگاه به تکنولوژی NFC نیز تجهیز شده است. طراحان این محصول، آن را به‌گونه‌ای ساخته‌اند که قادر به ردگیری و ثبت اطلاعات بیشتر از 100 حالت ورزشی مختلف باشد. و بر اساس ادعای بلک شارک با یکبار شارژ می‌تواند تا 15 روز با استفاده معمولی کار کند.

بلک شارک اس 1 پرو در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شود و قیمت آن در وب‌سایت بلک شارک 69 دلار و در فروشگاه چینی علی اکسپرس 60 دلار درج گردیده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین