با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
روش حل مشکل پرش نمایشگر اپل واچ مشخص شد
عکس : اپل واچ

اگر به تازگی با مشکل پرش تصویر روی اپل واچ مواجه شده‌اید،‌ باید بدانید که شما تنها نیستید. در حال حاضر با خاموش کردن قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-On Display) این مشکل به صورت مقطعی برطرف خواهد شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل چه زمانی نسبت به حل مشکل به صورت جدی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش برخی کاربران که اپل واچ سری ۹ یا اپل واچ الترا ۲ را خریداری کرده‌اند، نمایشگر این دو محصول با پرش روبرو می‌شود.

اپل به ارائه دهندگان خدمات اعلام کرده است که از تعویض این محصولات با نسخه‌های جدید خودداری کنند و به جای آن،‌ آن‌ها باید به مراجعه‌کنندگان توصیه کنند تا قابلیت نمایشگر همیشه روشن را خاموش کنند و منتظر بمانند تا این مشکل به صورت نرم‌افزاری از سوی اپل رفع و رجوع شود.

البته این موضوع مطمئنا از دید کاربران اقدامی زورگویانه به حساب آمده و به دلیل اشتباه رخ داده از سوی اپل،‌ آن‌ها دوست ندارند یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های ساعت هوشمند خود را غیر فعال کنند.یکی از پرسنل مورد تأیید اپل گفته است که آخرین نسخه‌های اپل واچ از این مشکل رنج می‌برند، اما اشاره‌ای به مدل آن نکرده است. این معضل به یک ایراد نرم‌افزاری برمی‌گردد که روی واچ او اس ۱۰ مشاهده شده است و حتی با آخرین آپدیت،‌ یعنی watchOS 10.0.2 نیز برطرف نشده است.

برای غیر فعال کردن قابلیت نمایشگر همیشه روشن روی اپل واچ وارد اپلیکیشن Settings شده و به Display & Brightness بروید. حالا صفحه را به پایین هدایت کرده و وارد تنظیمات Always On شوید.

مشخص نیست واچ او اس ۱۰.۱ که هفته آینده به احتمال زیاد برای عموم کاربران عرضه می‌شود، با راه حل این مشکل همراه است یا خیر. تعداد زیاد شکایت‌های کاربران حاکی از آن است که این مشکل، به دلیل ایرادات نرم‌افزاری است و خوشبختانه پای مشکل سخت‌افزاری در میان نیست.

مشکلی دیگر، باعث بروز رنگ صورتی روی رینگ‌های Activity می‌شود که این این موضوع نیز توسط برخی کاربران گزارش شده است. این موضوع تنها روی حلقه‌های Activity روی واچ‌فیس‌ها ظاهر شده و در اپلیکیشن فیتنس اثری از آن دیده نمی‌شود. متأسفانه در حال حاضر راه حلی برای این مشکل وجود نداشته و تا عرضه آپدیت بعدی، باید منتظر بمانید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین