با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اپل واچ سری ۱ به دسته محصولات منسوخ شده اپل منتقل شد!
عکس : اپل واچ سری ۱

اولین ساعت هوشمند اپل در سال ۲۰۱۵ به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شد و حالا این شرکت آمریکایی، محصول یاد شده را به دسته دیوایس‌های منسوخ شده خود اضافه کرده است. به این ترتیب پشتیبانی از این محصول دیگر در دستور کار اپل نخواهد بود.

کوپرتینویی‌ها معمولا زمانی که یک دستگاه بیش از ۵ سال و کمتر از ۷ سال از آمار فروش خوبی برخوردار نباشد، آن را به دسته محصولات منسوخ شده انتقال می‌دهند. از آن جا که قطعات این محصولات به مرور کمتر و کمتر می‌شود، لذا پشتیبانی از آن‌ها نیز از دستور کار خارج می‌شود.

اپل واچ سری ۱ و ۲ در سال ۲۰۱۶ معرفی شدند، اما سری دوم یک سال بعد همزمان با معرفی سری سوم از خط تولید کنار رفت؛ اما همچنان اپل واچ سری ۱ به عنوان یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه تولید و دسترس کاربران قرار می‌گرفت. بد نیست بدانید که نسخه ابتدایی اپل واچ با سری ۱ متفاوت بود و دو محصول مستقل به حساب می‌آیند. سری ۱ در سال ۲۰۱۶ جایگزین مدل ابتدایی شد، اما سری دوم با قابلیت‌های جدیدی از جمله نمایشگر روشن‌تر، GPS داخلی و بهبود در خصوص مقاومت در برابر آب همراه بود. از سوی دیگر سری ۱ با همان سخت‌آفزار نسخه ابتدایی، اما با پردازنده‌ای سریع‌تر معرفی و روانه بازار شد. این محصول با قیمت ۳۶۹ دلاری که در مقایسه با سری ۲ صد دلار ارزان‌تر بود، رونمایی شد.

سری اول و دوم اپل واچ تا نیمه سال ۲۰۲۰ بروزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت کردند و واچ او اس ۶، آخرین نسخه از سیستم عامل این محصول بود که در اختیار دارندگان دو ساعت هوشمند یاد شده قرار گرفت. زمانی که دیوایس‌های مختلف به لیست محصولات منسوخ شده اضافه می‌شوند، قابلیت تعمیر آن‌ها از روی دوش اپل برداشته می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین