با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
کامپلیکیشن‌های جدید به پیکسل واچ اضافه خواهد شد
عکس : پیکسل واچ

قابلیت At a Glance روی پیکسل واچ ‌ها به عنوان یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند به حساب می‌آید که امکان مشاهده نوتیفیکیشن‌ ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن را در اختیار شما می‌گذارد. این قابلیت حالا به امکانات جدیدی مجهز شده که به کمک انتخاب آن‌ها، می‌توانید پیکسل واچ خود را بیش از پیش شخصی‌سازی و تفاوت‌های زیادی بین خود و دیگران که از این ساعت هوشمند استفاده می‌کنند، ایجاد کنید. در ابتدای عرضه،‌ این ویژگی با امکانات بسیار محدودی همراه بود که همین موضوع، شکایت‌های زیاد کاربران را با خود به همراه داشت.

اما از آن جا که بازطراحی واچ‌فیس‌ها به مرور انجام شده و زبان طراحی آن تغییر پیدا کرده و گزینه‌های جدیدی نیز روی کار آمده‌اند، این شکایت‌ها به مرور کمتر و کمتر شده است. گوگل با اضافه کردن دو کامپلیکیشن جدید، امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود گذاشته است. این تغییرات با زبان طراحی جدیدی نیز همراه است و باعث می‌شود تا تجربه کاربری استفاده کنندگان از پیکسل واچ‌ها به مرور بهبود پیدا کند.

با این بهبودها، کاربران می‌توانند اطلاعات بیشتری را در سیستم At a Glance مشاهده کنند. افزوده شدن کامپلیکیشن‌های جدید باعث می‌شود تا استفاده کنندگان از ساعت هوشمند، نیاز کمتری به چک کردن گوشی خود داشته باشند و تمام نیازهای آن‌ها از طریق اسمارت واچ رفع و رجوع خواهد شد. بیایید تا این ویژگی‌های جدید را با هم مرور کنیم.

این دومین آپدیتی است که برای ویجت At a Glance در دسترس دارندگان محصولات سری پیکسل قرار می‌گیرد. اولین آپدیت چند روز پیش برای گوشی‌های هوشمند سری پیکسل عرضه شد و حالا نسخه دوم آن، در دسترس کاربران پیکسل واچ قرار گرفته است.

تا پیش از این، قابلیت At a Glance تنها توسط یک واچ فیس پشتیبانی می‌شد. این موضوع برای کاربران یک مشکل به حساب می‌آید، ‌چرا که اطلاعات زیادی به این ترتیب در اختیارشان قرار نمی‌گرفت. برای حل مشکل،‌ گوگل آپدیتی را ارائه کرد و به این ترتیب کاربرد این ویژگی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

ویجت At a Glance حالا از رابط مشهور circular bulb پشتیبانی می‌کند. این رابط کاربری با لی‌اوت جدید خود اطلاعات بیشتری در مورد وقایع مختلف را در طول روز در اختیار کاربران می‌گذارد. این موارد شامل دمای فعلی هوا، رویدادهای جدید اپلیکیشن تقویم و پیش‌بینی وضعیت آب و هوا می‌شود.

همچنین در این آپدیت شاهد ارائه یادآورنده‌هایی که به لوکیشن شما وابسته هستند، هستیم. کاربران می‌توانند تمامی این اطلاعات را تنها با گرفتن ساعت هوشمند در جلوی صورت خود مشاهده کنند. همچنین دیگر نیازی نیست برای دسترسی به برخی اطلاعات، میان کاشی‌های مختلف در پیکسل واچ اسکرول کنید.

در حال حاضر، بروزرسانی جدید در دسترس تمامی کاربران پیکسل واچ قرار گرفته است. گوگل در حال حاضر تنها دو ساعت هوشمند در بازار ارائه کرده است و به این ترتیب کار این کمپانی برای عرضه آپدیت بسیار آسان است. اگر شما کاربر یکی از این مدل‌ها هستید، می‌توانید با دانلود و نصب آپدیت یاد شده، اطلاعات بیشتری را به ویجت At a Glance اضافه کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین