با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گوگل پیکسل واچ 2 به صورت رسمی معرفی شد قیمت و مشخصات
عکس : گوگل پیکسل واچ 2

باخبر شدیم که کمپانی گوگل به تازگی از ساعت جدید خود رونمایی کرده است. این دستگاه که گوگل پیکسل واچ 2 نام گرفته است، به امکانات و فناوری‌های فراوانی مجهز شده که بدون شک می‌تواند توجه بسیاری از علاقمندان را به خود جلب کند.

به نظر می‌رسد که سیستم سخت‌افزاری این دستگاه با نسل قبلی هیچ فرقی نداشته و رابط کاربری OS 4 با پیشرفت‌های زیادی همراه شده است.

پیکسل واچ اصلی با تراشه قدیمی اگزینوس 9110 وارد بازار شده بود، اما نسل جدید این ساعت نیز به تراشه اسنپدراگون W5 پلاس نسل اول مجهز می‌شود که باری دیگر با رم دو گیگابایتی همراه می‌شود (که برای یک ساعت بسیار بالا شناخته می‌شود).

گفته شده که باتری ساعت ظرفیت 306 میلی آمپر ساعتی دارد که حتی با نمایشگر همیشه روشن نیز می‌تواند تا 24 ساعت دوام بیاورد.

همانطوری که اشاره شد، طراحی خارجی این محصول با نسخه قبلی خود فرق زیادی ندارد. امکان دارد که گوگل تنها بخواهد یک نسخه 41 میلی‌متری از این ساعت را به بازار عرضه کند.

نمایشگر دایره‌ای 1.2 اینچی اولد به رزولوشن 384 در 384 پیکسل مجهز شده که نسبت به نسل قبل با ضعف روبرو شده است! واچ فیس‌ها تنوع فراوانی دارند و به کاربر امکان می‌دهند که ساعت را سفارشی‌سازی کنند.

آنطور که گوگل اشاره کرده این موارد شامل Accessible و Arc، گلد دیجیتال و آنالوگ بلد هستند. هر کدام از این‌ها قابلیت‌های زیادی را به ارمغان می‌آورند و واچ فیس Arc نیز به کاربر امکان می‌دهد تا هرگونه اطلاعاتی را که دوست دارد در هوم قرار دهد.

این محصول مانند نسخه قبلی خود به ضربان قلب اپتیکال و سنسورهای سنجش اکسیژن خون مجهز می‌شود. البته سنجش

استرس و کیفیت خواب نیز در آن حضور دارد. گوگل پیکسل واچ 2 دارای امتیاز 5ATM/IP68برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و برای استخر و شنا نیز مناسب است. این ساعت به تکنولوژی اولترا واید بند یا همان UWB مجهز شده که حتی بهتر از بلوتوث کار می‌کند.

از دیگر تجهیزات گوگل پیکسل واچ 2 می‌توانیم به شبکه Find My Device، بندهای فراوان و غیره اشاره کنیم. قیمت بند معمولی این دستگاه 50 دلار در نظر گرفته شده البته بند بافت و استیل نیز با قیمت 60 دلار به بازار می‌آیند. گوگل از یک شارژر 30 دلاری نیز رونمایی کرده است.

قیمت ساعت گوگل پیکسل واچ 2 مدل بلوتوثی برابر با 350 دلار و مدل LTE معادل 400 دلار است.

نظر شما درباره ساعت جدید گوگل چیست؟ آیا این دستگاه مانند نسل قبل می‌تواند توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کند؟ حتما نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید! همچنین برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و دستگاه‌های جدید گوگل با ما همراه باشید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین