با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
معرفی و مشخصات ساعت هوشمند هووای واچ فیت Watch Fit
عکس : ساعت هوشمند هووای واچ فیت Watch Fit
مجهز به صفحه نمایش 1.64 اینچی مستعطیلی شکل از نوع AMOLED و رزولوشن 280 در 456 و کیفیت تصویر2 HD. صفحه نمایش HUAWEI WATCH FIT تصویری شفاف و عریض ارائه می‌کند. امکان تنظیم روشنایی صفحه‌ نمایش به صورت خودکار، دید مناسبی از صفحه نمایش حتی در نور خورشید ایجاد می‌کند. صفحه نمایش همیشه روشن3 این ساعت در 6 طرح مختلف به خوبی می‌تواند بیانگر سلیقه شما باشد. مشخصات : 1.64 اینچ صفحه نمایش 2.5 بعدی شیشه منحنی 70 درصدی نسبت صفحه نمایش به بدنه با کیفیت HD 326 پیکسل در اینچ 16.7 میلیون رنگ

تنوع ظاهری جذاب ساعت هوشمند واچ فیت هووای

امکان شخصی‌سازی تم و ظاهر ساعت برای هماهنگی بیشتر با ظاهر و پوشش کاربر. علاوه بر طراحی‌های از پیش تعریف شده، تعداد زیادی طراحی غیر رسمی و با کیفیت نیز در فروشگاه HUAWEI وجود دارد که امکان انتخاب بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. امکان ساخت و طراحی ظاهر ساعت با عکس‌هایی از گوشی هوشمند نیز وجود دارد.

چینش دلخواه قابلیت‌ها

قابلیت‌های این ساعت را با هر ترتیبی که مایل هستید، می‌توانید بچینید. آب و هوآ، ضربان قلب، قدم‌شمار، نشانگر باتری و یا هر قابلیت دیگری را با هر ترتیبی می توان در این ساعت هوشمند مرتب کرد.

مربی شخصی در ساعت شما

با ساعت هوشمند HUAWEI WATCH FIT شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و بدون نیاز به مربی شروع به تمرین کنید. این ساعت به صورت پیش فرض 12 نوع تمرین ورزشی را به وسیله انیمیشن‌های کوتاه آموزش9 می‌دهد. این راهنماها شامل تمرین در محل کار، کشش کل بدن و تمرینات شکم می‌شود که در کل شامل 44 حرکت مختلف است. با وجود این ساعت شما می‌توانید ساعت‌های اضافه خود مثل وقت استراحت بین روز یا آخر هفته را تبدیل به جلسات تمرینی موثر برای داشتن اندامی مناسب کنید.

بهترین ریتم خود را کشف کنید

به کمک حسگر موقعیت‌یاب داخلی سطح بالا، ضدآب بودن تا عمق 50 متر10، الگوریتم بررسی میزان ضربان قلب و حسگرهای نوآورانه دیگر، ساعت هوشمند HUAWEI WATCH FIT تبدیل به یک دستیار ورزشی خوب شده است. به وسیله اطلاعاتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، این ساعت امکان تمرین بهتر و رشد ورزشی روزانه را مهیا می‌کند.
ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین