با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سری هواوی واچ GT 4 معرفی شد: دو نسخه ۴۱ و ۴۶ میلی‌متری با دو طراحی متفاوت!
عکس : هواوی واچ جی‌تی ۴

هواوی امروز از نسل جدید سری ساعت‌های GT ( جی‌تی )‌ به نام سری هواوی واچ GT 4 رونمایی کرد که شامل دو مدل ۴۱ و ۴۶ میلی‌متری با دو طراحی متفاوت می‌شود. از ویژگی‌های اصلی ساعت‌های جدید

هواوی می‌توان فناوری TruSeen 5.5 را نام برد که مجموعه‌ای از سنسورها و الگوریتم‌ها به شمار می‌رود که جزئیات دقیق‌تر و بیشتری از شرایط سلامتی کاربران را فراهم می‌سازد.

جدا از طراحی کاملا متفاوت، دو مدل ۴۱ و ۴۶ میلی‌متری هواوی واچ جی‌تی ۴ از نظر باتری نیز تفاوت‌هایی دارند. در این راستا، مدل ۴۶ میلی‌متری قادر است در حالت عمر باتری حداکثری تا ۱۴ روز کاربران را همراهی کند. در استفاده معمولی، عمر باتری این ساعت به ۷ روز کاهش پیدا می‌کند. نسخه ۴۱ میلی‌متری نیز در حالت عمر باتری حداکثری تا ۷ روز دوام می‌آورد. با استفاده استاندارد، این نسخه تا ۴ روز کاربران را همراهی می‌کند.

در مقایسه با نسل قبلی، عمر باتری هواوی واچ جی‌تی ۴ تا ۲۰ درصد بهبود پیدا کرده که همین مقدار نیز باعث افزایش عمر باتری شده است. ب علاوه، حالت نمایشگر همیشه روشن (AOD) ساعت نیز پیشرفت‌های داشته و حالا می‌تواند محتوای بیشتری را در اختیار کاربر بگذارد.

مدل ۴۶ میلی‌متری هواوی واچ جی‌تی ۴ به نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی با تراکم پیکسلی 326ppi مجهز شده در حالی که نسخه ۴۱ میلی‌متری از نمایشگر ۱٫۳۲ اینچی با تراکم پیکسلی 352ppi بهره می‌برد. هر دوی این نمایشگرها از پنل امولد و رزولوشن تصویر ۴۶۶ در ۴۶۶ بهره می‌برند.

همراه با فناوری TruSeen جدید، حالت مدیریت خواب TruSleep 3.0 نیز در ساعت‌ هواوی به کار رفته است. به لطف این قابلیت، چرخه خواب کنترل می‌شود و عادات خواب نیز بهبود پیدا می‌کند. ویژگی Sleep Breathing Awareness نیز در حین خواب ضربان قلب و میزان اکسیژن خون کاربر را زیر نظر دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل تنفسی هشدار می‌دهد. ویژگی Menstrual Cycle Management 3.0 نیز چرخه و سلامت قاعدگی بانوان را مدیریت می‌کند.

برای تمرین‌های ورزشی خارج از خانه، سیستم مکان‌یابی GNSS حدود ۳۰ درصد دقیق‌تر از قبل شده که برای ورزش‌هایی مانند پیاده‌روی و دویدن کاربردی است. هواوی واچ جی‌تی ۴ همچنین از حدود ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف شامل ورزش‌های الکترونیکی نیز پشتیبانی می‌کند. حالت Stay Fit نیز میزان کالری دریافتی شما را به طور دقیق کنترل می‌کند.

مطابق انتظار، هواوی واچ جی‌تی ۴ با دو سیستم عامل اندروید و iOS به طور کامل سازگار است. این ساعت می‌تواند پیام‌های دریافتی از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را نیز نشان دهد. قابلیت تماس از طریق بلوتوث نیز در پوشیدنی هواوی به کار رفته است. فروش هواوی واچ جی‌تی ۴ از تاریخ ۱۲ مهر (۴ اکتبر) در بازارهای انگلستان و اروپایی آغاز می‌شود.

نسخه ۴۶ میلی‌متری و مشکی رنگ هواوی واچ جی‌تی ۴ با قیمت ۲۵۰ یورو عرضه می‌شود. مدل Brown Leather (برند چرمی قهوه‌ای) و Rainforest Green این ساعت نیز قیمت ۲۷۰ یورویی را به همراه خواهند داشت. گران‌ترین مدل که از بند فولادی (فولاد ضدزنگ 316L) بهره می‌برد با برچسب قیمتی ۳۵۰ یورویی روانه بازار می‌شود.

مدل ۴۱ میلی‌متری هواوی واچ جی‌تی ۴ که از بند سفید چرمی بهره می‌برد با قیمت ۲۵۰ یورویی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه بند میلانس (با مکانسیم مغناطیسی) نیز از قیمت ۳۰۰ یورویی برخوردار است. مدل پرمیوم این ساعت که از طراحی Two-Tone Piano Key بهره می‌برد قیمت ۴۰۰ یورویی را همراه خواهد داشت.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین