با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گوگل طراحی پیکسل واچ ۲ را به نمایش گذاشت!
عکس : پیکسل واچ ۲
.

تا یک ماه دیگر شاهد برگزاری رویداد موردانتظار گوگل برای رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار این برند موسوم به سری پیکسل ۸ خواهیم بود. در این راستا، تیم بازاریابی گوگل کار خود را شروع کرده و به تازگی ویدئویی تبلیغاتی از رویداد Made by Google را به اشتراک گذاشته است که بر گوشی پیکسل ۸ پرو تمرکز دارد. با این وجود، در این ویدئو ساعت پیکسل واچ ۲ نیز حضوری کوتاه دارد که به نوعی طراحی آن را تایید می‌کند.

ویدئو جدید گوگل با عنوان W8 is Almost Over منتشر شده است که پیکسل ۸ پرو و طراحی آن را نشان می‌دهد. در این ویدئو همچنین برای اولین بار طراحی پیکسل واچ ۲ نیز به نمایش گذاشته شده است



علی‌رغم حضور کوتاه پیکسل واچ ۲ ویدئو تبلیغاتی گوگل، می‌توانیم ببینیم که ساعت جدید غول فناوری آمریکایی از طراحی دایره‌ای شکل، حلقه چرخان و بند قهوه‌ای روشن بهره می‌برد. با توجه به این که پس زمینه نمایشگر ساعت مشکی است، نمی‌توان به طور دقیق درباره حاشیه‌های آن اظهار نظر کرد. گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که پیکسل واچ ۲ از حاشیه نمایشگر نسبتا زیادی برخوردار خواهد بود.

به طور کلی، پیکسل واچ ۲ با طراحی مشابه نسل قبلی یعنی پیکسل واچ همراه خواهد شد. سال گذشته، طراحی پیکسل واچ با استقبال خوب کاربران مواجه شد و حالا به نظر می‌رسد گوگل قصد ندارد دست به ترکیب برنده بزند.

در بخش پایین ویدئو تبلیغاتی گوگل اشاره شده که پیش‌فروش محصولات جدید سری پیکسل از همان تاریخ برگزاری رویداد یعنی ۴ اکتبر (۱۲ مهر) اغاز خواهد شد. پس از پیکسل واچ ۲، تصویری از پیکسل بادز پرو نیز مشاهده می‌‌شود که معلوم نیست نسخه جدیدی از این هدفون است و یا تنها شامل رنگ تازه آن می‌شود. در این راستا، گزارش شده که پیکسل بادز پرو تنها در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که رویداد پیش رو گوگل در تاریخ ۱۲ مهر و در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین