با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
شیائومی بند ۹ و شیائومی واچ S4 اسپرت معرفی شدند
عکس : شیائومی بند ۹

شیائومی امروز علاوه‌بر جدیدترین گوشی‌های تاشوی خود، میکس فلیپ و میکس فولد، از نسل جدید گجت‌های پوشیدنی‌اش هم رونمایی کرد. این محصولات شامل دستبند هوشمند شیائومی بند ۹ ، ساعت هوشمند واچ S4 اسپرت و همچنین ایرباد شیائومی بادز ۵ می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو


مشخصات و قیمت شیائومی بند ۹

شیائومی بند ۹
عکس : شیائومی بند ۹

طراحی شیائومی بند ۹ مشابه نسل قبلی‌اش است و در سه نسخه روانه بازار می‌شود؛ نسخه استاندارد یا پایه قیمتی برابر ۳۵ دلار دارد، نسخه NFC با قیمت ۴۲ دلار به فروش می‌رسد و درنهایت قیمت نسخه سرامیکی ۴۸ دلار است. دو نسخه اول بدنه فلزی دارند و کاربران می‌توانند برای این محصولات از بند با رنگ‌های صورتی، مشکی، سفید و آبی استفاده کنند.

شیائومی بند 9 تا ۲۱ روز شارژدهی دارد، البته اگر نمایشگر همیشه روشن و فعال باشد، شارژدهی‌اش به ۹ روز کاهش می‌یابد. این دستبند هوشمند موتور خطی و ۲۰ حالت ویبره دارد. شیائومی مدعی شده که دقت سنسور سنجش ضربان قلب این محصول در مقایسه با نسل قبلی‌اش تا ۱۶ درصد بهبود داشته است. درصورتی‌که کاربران نسخه NFC‌ شیائومی بند ۹ را تهیه کنند، می‌توانند به‌جای کلیدهای ماشین هم از آن استفاده کنند.

مشخصات و قیمت شیائومی واچ S4 اسپرت

شیائومی واچ S4 اسپرت
عکس : شیائومی واچ S4 اسپرت

جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی بدنه تیتانیومی و شیشه یاقوت کبود دارد اما قیمتش فقط ۲۷۵ دلار است و می‌توان آن را با چهار بند مختلف ازجمله سیلیکونی سفارش داد. علاوه‌براین، خریداران می‌توانند از این ساعت هوشمند هنگام ورزش‌های مختلف استفاده کنند و این محصول می‌تواند تا عمق ۴۰ متری دوام بیاورد.

شیائومی واچ S4 اسپرت به نمایشگر ۱.۴۳ اینچی OLED مجهز شده است که حداکثر روشنایی ۲۲۰۰ نیت دارد؛ بنابراین حتی زیر نور خورشید هم خواناست. وظیفه تأمین انرژی این ساعت هوشمند برعهده یک باتری ۵۸۶ میلی‌آمپرساعتی است که طبق وعده شیائومی، تا ۱۵ روز شارژدهی دارد. این محصول به لطف NFC می‌تواند حکم کلید خودرو هم را داشته باشد همچنین یاقوت کبود از سنسورهای سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون آن محافظت می‌کند.

مشخصات و قیمت شیائومی بادز ۵

بادز ۵ جدیدترین ایرباد شیائومی است که وزن هرکدام از گوشی‌هایش فقط ۴.۲ گرم است. باوجود وزن کم، می‌توان تا ۶.۵ ساعت از آن استفاده کرد که البته با کیس، شارژدهی‌اش به ۳۹ ساعت افزایش می‌یابد. این محصول از کدک صوتی بی‌اتلاف aptX کوالکام پشتیبانی می‌کند و تیم Harman AudioEFX آن را تنظیم کرده است.

 شیائومی بادز ۵
عکس : شیائومی بادز ۵

شیائومی بادز ۵ استاندارد IP54 دارد، به ۳ میکروفن مجهز شده است و فناوری‌های حذف نویز فعال و حذف نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی دارد. قیمت این ایرباد شیائومی برابر ۹۷ دلار است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین