با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مشخصات و تصاویر  گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی رینگ
عکس : گلکسی زد فلیپ 6
.

دو دستگاه نسل بعد سامسونگ، یعنی گوشی گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی رینگ درحال توسعه هستند؛ حالا به‌لطف داده‌های کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) اطلاعات خوبی از این دو محصول منتشر شده است.



به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو گوشی گلکسی زد فلیپ 6 در هر طرف بدنه، دو باتری دارد که مجموعاً ظرفیت 3790 میلی‌آمپرساعت را برای گوشی فراهم می‌کنند؛ البته در زمینه بازاریابی، سامسونگ احتمالاً این عدد را رُند کرده و عدد 3800، 3850 یا حتی، 3900 میلی‌آمپرساعت را اعلام کند. این میزان قطعاً یک پیشرفت در مقایسه با ظرفیت 3700 میلی‌آمپرساعتی گلکسی زد فلیپ 5 محسوب می‌شود، اما قطعاً پیشرفت چشمگیری نیست.




دیگر ویژگی‌های احتمالی گلکسی زد فلیپ 6

گلکسی رینگ
عکس : گلکسی رینگ

از طریق گواهی UL Demko، متوجه شده‌ایم که باتری گلکسی زد فلیپ 6 حداکثر با سرعت 25 وات شارژ می‌شود. این گوشی در برنامه گیک‌بنچ نیز دیده شده و طبق این بنچمارک، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 به‌همراه 8 گیگابایت رم در این گوشی تاشو وجود خواهد داشت. علاوه‌براین، پایگاه داده Camera FV 5 به ما می‌گوید که این گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.8 به بازار می‌آید. البته تمام این اطلاعات احتمالی هستند و باید برای صحت و سقم آن‌ها تا زمان معرفی رسمی منتظر بمانیم.



سایز گلکسی رینگ
عکس : سایز گلکسی رینگ

گلکسی رینگ در سایزهای مختلف از 5 تا 12 عرضه خواهد شد. سایزهای 5، 6 و 7 دارای باتری 17 میلی‌آمپرساعتی خواهند بود، درحالی‌که سایزهای 8، 9، 10 و 11 با باتری 18.5 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شوند. در نهایت سایز 12 دارای یک باتری 22.5 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. Galaxy Ring از بلوتوث LE و بلوتوث 5.4 نیز پشتیبانی می‌کند.



گلکسی رینگ سامسونگ
عکس : گلکسی رینگ سامسونگ

هر دوی این دستگاه‌ها در ماه ژوئیه سال جاری میلادی (تیر-مرداد 1403) در کنار گلکسی Z Fold6، ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch7 و Galaxy Watch Ultra عرضه خواهند شد. باید منتظر ماند و دید که محصولات جدید و نسل بعد سامسونگ تا چقدر موفق به جلب رضایت کاربران می‌شوند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین