با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سایز حلقه هوشمند سامسونگ برای انگشت همه افراد مناسب خواهد بود
عکس : حلقه هوشمند سامسونگ
.

سامسونگ در حال بررسی زمان عرضه ردیاب سلامت و تناسب اندام گلکسی رینگ خود است و ممکن است تصمیم گرفته باشد آن را به همراه گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ عرضه کند، درست همانطور که سایر پوشیدنی‌های خود مانند گلکسی واچ را ارایه می‌دهد.

به گزارش The Elec، این حلقه هوشمند در چهار اندازه برای تناسب با انواع انگشتان پیش‌بینی شده است و سامسونگ اکنون در مرحله توسعه پیشرفته آن است که در این مرحله تصمبم خواهد گرفت که چه عملکردهای ردیابی سلامت و تناسب اندام در آن اعمال شود.



این محصول در حال حاضر در یک سایز ساخته شده است، اما به محض اینکه ویژگی‌ها و عملکردهای آن قطعی شد، در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود تا بتوان تست‌های لازم را برای سایزهای مختلف انگشت بر روی آن انجام داد.

ویژگی‌های سامسونگ گلکسی رینگ و تاریخ عرضه آن

طبق گزارش‌ها سامسونگ به تیم گلکسی رینگ خود این وظیفه را محول کرده تا آن را برای زمان معرفی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ در سه ماهه سوم سال آینده آماده کنند. اما مشخص نیست که آیا این به معنی آن است که حلقه هوشمند سامسونگ به همراه سایر پوشیدنی‌های این شرکت مانند گلکسی واچ ۷، عرضه خواهد شد یا خیر.

سامسونگ می‌تواند تصمیم بگیرد که در ابتدا این حلقه را بدون عملکردهای ردیابی سلامتی یا ویژگی‌های پزشکی عرضه کند، سیاستی که در گلکسی واچ‌های نسل قبلی خود اعمال کرد. اما از طرفی ممکن است برعکس عمل کند و از همان ابتدا، قابلیت‌های سنجش سلامتی را در گلکسی رینگ خود بگنجاند.

به گفته افراد داخل شرکت، این حلقه ممکن است در اندازه‌گیری عناصر حیاتی حتی از گلکسی واچ دقیق‌تر باشد؛ سامسونگ در حال بررسی نحوه اتصال این دستگاه به لوازم جانبی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است، زیرا سال آینده شاهد عرضه هدست ویژن پرو اپل خواهیم بود که می‌تواند صنعت محصولات واقعیت ترکیبی را پیشرو کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین