با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
امکان ضبط 3 دقیقه‌ای ویدیو با عینک‌ هوشمند ری‌بن
عکس : عینک‌ هوشمند ری‌بن
.

متا با انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای عینک‌ هوشمند ری‌بن متا، حداکثر زمان ضبط ویدیو را به 3 دقیقه افزایش داده است.



به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از تکناک دوربین داخلی یکی از ویژگی‌های جذاب عینک‌ هوشمند ری‌بن متا می‌باشد، امّا تاکنون با محدودیت‌هایی همراه بوده است. از یک طرف، فیلم‌برداری تنها به صورت عمودی امکان‌پذیر بود و از سوی دیگر، امکان ضبط ویدیوی حداکثر یک دقیقه‌ای را داشت.

اکنون این محدودیت‌ها با به‌روزرسانی جدید برطرف شده‌اند.

نسخۀ نرم‌افزاری 6.0 که هم‌اکنون برای تمامی عینک‌های هوشمند ری‌بن متا در حال انتشار است، شامل تغییرات متعددی می‌باشد که در اواخر ماه مه معرفی شده بودند. از جملۀ این تغییرات می‌توان به پشتیبانی از سرویس آرامش‌بخش Calm، سرویس موسیقی آمازون و موارد دیگر اشاره کرد.

با وجود این، همان‌گونه که وب‌سایت Digital Trends مطرح کرده است، متا پیش‌تر اشاره‌ای به افزایش مدت زمان فیلم‌برداری در این به‌روزرسانی نکرده بود. اکنون، حداکثر مدت زمان ضبط ویدیو به 3 دقیقه افزایش یافته است، که سه برابر محدودیت قبلی 60 ثانیه‌ای می‌باشد.

مهم است که بدانید، پس از به‌روزرسانی عینک هوشمند خود به نسخۀ 6.0، هنوز این قابلیت جدید را مشاهده نکرده‌ایم. به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی ابتدا از طریق اپلیکیشن iOS در دسترس قرار گرفته است، یا شاید فعلاً به‌صورت محدود منتشر می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین