با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نخستین کلکسیون عینک‌های بوگاتی معرفی شدند
عکس : عینک‌ بوگاتی
.
بوگاتی که خود یک برند لوکس به شمار می‌رود در یک همکاری تازه با سازنده و طراح موفق لنزهای اپتیکال، «لری سندز»، قصد عرضه نخستین مجموعه لوکس عینک‌هایش را دارد که با نام «کلکسیون ۱» از آن یاد می‌کند.



این کلکسیون لوکس برای نخستین بار در یک رویداد خصوصی در هتل «پرینسیپ دی ساوویا» در میلان رونمایی شد. لری سندز در این رویداد درباره توافق میان خود و بوگاتی اینگونه توضیح داد:

زمانی که از طرف بوگاتی تماسی دریافت کردم، کمی متعجب شدم اما تماس گرفتن از قدرتمندترین و لوکس‌ترین برند خودروسازی جهان برای تولید عینک‌هایشان واقعا یک افتخار به شمار می‌رفت.



ری سندز تلاش کرده تا از دیدگاه اتوره بوگاتی، موسس و بنیان‌گذار برند یادشده، به چالش خود نگاه کند تا منبع الهامی برای طراحی این عینک‌ها داشته باشد؛ بنابراین تلاش کرده تا این محصولات کمیاب را به خاص‌تریین نحو ممکن طراحی کند. در این کلکسیون ۳۷ عینک وجود دارد که هر کدام با دیگری تفاوت دارد و از طراحی منحصربه‌فردی سود می‌برد. همه آن‌ها از مواد باکیفیت و گران‌قیمت ساخته شده و در ژاپن تولید می‌شوند. سندز برای ساخت آن‌ها از موادی چون طلا ۲۴ عیار، نقره ۹۲۵، پالادیوم و… استفاده کرده است. هر کدام از این عینک‌ها قیمتی بین ۱.۲۹۵ تا ۱۵ هزار دلار خواهد داشت.
ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین