با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
طراحی شیائومی بند 9 به‌همراه برخی مشخصات آن رسماً تأیید شد
عکس : شیائومی بند 9

شیائومی تعدادی از محصولات جدید خود را در پنجمین سخنرانی سالانه مؤسس این برند، Lei Jun، در تاریخ 19 ژوئیه/29 تیر معرفی خواهد کرد. ازجمله این محصولات می‌توان به Xiaomi Mix Fold 4 ،Xiaomi Mix Flip ،Redmi K70 Ultra و Xiaomi Smart Band 9 اشاره کرد. طبق عادت شیائومی، این برند پیش از رونمایی رسمی، طراحی و مشخصات محصولات خود را اعلام کرده است.

به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی بدین‌ترتیب، نسل نهم دستبند هوشمند این شرکت با نام رسمی شیائومی بند 9 در پوسترهای تبلیغاتی این برند منتشر شده است که با وجود عدم تغییر طراحی نسبت‌به نسل پیش، تغییرات داخلی خوبی را تجربه می‌کند.


طراحی شیائومی بند 9

شیائومی بند 9
عکس : شیائومی بند 9

همان‌طور که گفته شد، پیش از معرفی رسمی، شیائومی طراحی و برخی مشخصات برخی از محصولات جدید خود را تأیید کرده است. در این مطلب، ما در مورد نسل جدید دستبند هوشمند شیائومی صحبت خواهیم کرد. این شرکت پوسترهایی از بند 9 جدید خود را به اشتراک گذاشته است که طراحی آن را آشکار می‌کند.

ظاهراً این محصول با نسخه ویژه سرامیکی با بدنه سرامیکی سفید عرضه خواهد شد. یکی از مقامات شیائومی بیان کرده است: «تکان دادن دست و بالا بردن مچ دست می‌تواند شخصیت شیک شما را نشان دهد.»

Smart Band 9 مجهز به یک ماژول مانیتورینگ ارتقایافته است که ادعا می‌شود به‌ترتیب 7.9% و 16% افزایش دقت در نظارت بر خواب و نظارت بر ضربان قلب را ارائه می‌دهد. بازخورد لرزش نیز بهبود یافته است که اکنون تا 20 حالت لرزش را پشتیبانی می‌کند و بیش از 25 حالت استفاده را پوشش می‌دهد.

علاوه‌بر همه این‌ها، این شرکت همچنین ادعا می‌کند که عمر باتری 21 روزه برای دسبتند جدید خود تدارک دیده است. به‌عنوان یادآوری، اسمارت‌بند 8 عمر باتری 16 روز را ارائه می‌دهد.

نسل قبلی اسمارت‌بند 8 مجهز به صفحه‌نمایش 1.62 اینچی با حداکثر روشنایی 600 نیت، تراکم پیکسلی 326ppi و نمایشگر همیشه روشن بود.

طراحی شیائومی بند 9
عکس : طراحی شیائومی بند 9

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین