با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گلکسی فیت ۳ احتمالا دو برابر گران‌تر از نسل قبلی خواهد بود
عکس : دستبند گلکسی فیت ۳
.

هفته گذشته، تصاویری از دستبند هوشمند موردانتظار سامسونگ موسوم به گلکسی فیت ۳ در دسترس کاربران قرار گرفت که طراحی آن‌ را نشان می‌دهند. با این وجود، تا امروز جزئيات مربوط به زمان عرضه و برچسب قیمتی پوشیدنی جدید غول فناوری کره منتشر نشده بود. حالا اما به تازگی برچسب قیمتی و زمان معرفی گلکسی فیت ۳ فاش شده که حاوی خبرهای نه چندان خوبی برای کاربران هستند.



سه سال از زمانی که سامسونگ دستبند هوشمند فیت ۲ را معرفی کرد می‌گذرد. با این وجود، سامسونگ ادعا می‌کند که کاربران زیادی از این پوشیدنی استفاده می‌کنند. در واقع، به نظر می‌رسد برند کره‌ای به همین دلیل تصمیم گرفته که گلکسی فیت ۳ را روانه بازار کند.

وبسایت Aisa Economy در جدیدترین گزارش خود ادعا کرده که گلکسی فیت ۳ تا سال آینده میلادی معرفی نخواهد شد. طبق این گزارش، یک مقام رسمی سامسونگ ظاهرا اعلام کرده که دستبند هوشمند این برند در نیمه اول سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. این فرد در ادامه ادعا کرده که گلکسی فیت ۲ همچنان محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد و درخواست‌های زیادی برای عرضه نسخه نسل جدید آن شده بود.

البته خبر بد برای طرفداران گلکسی فیت ۳ این است که آن‌ها برای خرید این دستبند، باید مبلغ بیشتری را به نسبت نسل قبلی پرداخت کنند. این گزارش اذعان می‌کند که گلکسی دستبند جدید سامسونگ با قیمت ۱۰۰٬۰۰ وون کره جنوبی معادل ۷۷ دلار به فروش خواهد رسید. برای مقایسه، گلکسی فیت ۲ با قیمت ۴۹٬۵۰۰ وون کره جنوبی (۳۳ دلار) روانه بازار شده بود. در واقع، گلکسی فیت ۳ با افزایش قیمتی دو برابری مواجه خواهد شد.

برای توجیه این افزایش قیمت، سامسونگ گلکسی فیت ۳ را باید با بهبودهای قابل توجهی همراه کند. البته تصاویر غیر رسمی این پوشیدنی نشان داده‌اند که گلکسی فیت ۳ از نمایشگر بزرگ‌تری بهره خواهد برد. همچنین ظاهر دستگاه نیز مدرن‌تر می‌شود و احتمالا این دستبند به WearOS مجهز خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین