با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دستبند هوشمند فیت بیت Charge 6 با سنسورهای بهتر معرفی شد
عکس : دستبند هوشمند فیت بیت

فیت بیت از دستبند هوشمند Charge 6 به عنوان جدیدترین گجت پوشیدنی خود رونمایی کرد. این دستبند دارای قابلیت‌های ردیابی سلامت بهبودیافته و یکپارچگی عمیق‌تر با اپلیکیشن‌های گوگل مانند یوتیوب موزیک، گوگل پی و گوگل مپس است.

Charge 6 از یک صفحه‌نمایش 1.04 اینچی رنگی AMOLED با قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن (AOD) بهره می‌برد و دارای ساختار آلومینیوم، شیشه و رزین با دکمه کناری لمسی برای کنترل است.

قابلیت ردیابی ضربان قلب فیت بیت Charge 6 به‌لطف حسگر نوری به‌روزشده و سنسورهای الکتریکی جدید و الگوریتم‌های یادگیری ماشین گوگل ارتقا یافته است. شارژ 6 حالا می‌تواند نتایج ضربان قلب را 60 درصد دقیق‌تر از مدل قبلی خود ارائه دهد. این دستگاه همچنین می‌تواند با دستگاه‌های ورزشی جفت شود و شما می‌توانید داده‌های ضربان قلب خود را در حین تمرین دریافت کنید.

دستبند Charge 6 همچنین قادر است سطوح اکسیژن خون (SpO2) و ECG را برای هرگونه فیبریلاسیون دهلیزی روی ریتم ضربان قلب ردیابی کند. حتی می‌توانید خواب، استرس، دمای پوست و سرعت تنفس خود را پایش کنید. در بخش ورزشی، فیت بیت بیش از 40 حالت تمرینی با پشتیبانی از خواندن VO2 max ارائه کرده است. Charge 6 همچنین از استاندارد ضد آب 5 ATM پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با آن شنا کنید. این دستبند همچنین از GPS داخلی و ردیابی GLONASS روی دستگاه بهره می‌برد.

گوگل همچنین پشتیبانی از کنترل‌های یوتیوب موزیک و گوگل مپس را با دستورالعمل‌های گام به گام روی صفحه این دستبند اضافه کرده است. همچنین قابلیت NFC امکان پرداخت گوگل والت را فراهم می‌کند. دولم باتری Charge 6 برای استفاده‌های معمولی 7 روز است.

فیت بیت Charge 6 در رنگ های مشکی، کرمی و نارنجی ارائه شده و دارای قیمت 160 دلاری (160 یورو/140 پوند) است. این دستبند را می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی فیت بیت پیش‌سفارش کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین