با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
حذف اکانت روبیکا
عکس : حذف اکانت روبیکا

اپلیکیشن روبیکا بالاخره امکان حذف اکانت را برای کاربران خود فراهم کرده تا کسانی که دیگر تمایل به استفاده از این برنامه ندارند، به سادگی بتوانند حساب کاربری شان را حذف کنند.

این قابلیت جدید هم در نسخه اندروید و هم نسخه ایفون اپلیکیشن اضافه شده تا کاربران جهت دیلیت اکانت روبیکا با مشکلی مواجه نشوند.

روش انجام این کار هم ساده بوده و در کم ترین زمان ممکن می توانید حساب کاربری تان را در اپلیکیشن روبیکا حذف کنید. با این حال، از آن جایی که ممکن است برخی کاربران شناخت زیادی از روش حذف حساب کاربری روبیکا نداشته باشند، در این بخش توضیحات لازم را در این رابطه ارائه داده ایم. به منظور حذف اکانت روبیکا با لینک مستقیم کافی است که یک سری مراحل ساده را به صورت گام به گام پشت سر بگذارید. این مراحل مورد نیاز جهت حذف حساب کاربری در اپلیکیشن روبیکا به شرح ذیل می باشند:

  1. ۱ابتدا بر روی آیکون این برنامه در صفحه اصلی گوشی موبایل خود کلیک کرده و به آن وارد شوید. پس از ورود به حساب کاربری خود در اپلیکیشن روبیکا، از قسمت پایین صفحه بر روی گزینه «تنظیمات»‌ کلیک کنید. به این ترتیب، منوی تنظیمات برای تان نمایش داده شده و جهت حذف اکانت روبیکا ، باید گزینه از این قسمت گزینه «حریم خصوصی و امنیت» را انتخاب کنید.

  2. ۲با انتخاب گزینه قبل، وارد بخش مربوط به حریم خصوص اپلیکیشن روبیکا خواهید شد. کمی به سمت پایین صفحه حرکت کنید تا عنوان «حذف حساب کاربری من» برای تان نمایش داده شود. بر روی عبارت «حذف حساب کاربری من» کلیک نمایید.

  3. ۳در ادامه از شما سوال می شود که آیا از حذف حساب کاربری خود اطمینان دارید. اگر به صورت قطعی تصمیم به دیلیت اکانت روبیکا گرفته اید، از این پنجره گزینه «تایید»‌ را بزنید.

  4. ۴در گام بعد، مجددا پنجره دیگری نمایش داده شده و ارسال پیامکی حاوی لینک حذف اکانت را به اطلاع تان می رساند. در این قسمت هم بر روی گزینه «تایید» کلیک کرده و سراغ پیام هایتان بروید.

  5. ۵معمولا چند ثانیه بعد پیامک حاوی لینک حذف اکانت با سرشماره روبیکا برای تان ارسال خواهد شد. جهت حذف اکانت روبیکا با لینک مستقیم ، بر روی آن کلیک نمایید.

  6. ۶با کلیک بر روی لینک فوق، به صفحه ای مانند شکل زیر منتقل می شوید. این بخش مربوط به تایید هویت و دریافت کد یکبار مصرف است. به منظور دریافت این کد و فراهم شدن شرایط لازم برای حذف حساب کاربری روبیکا، گزینه «درخواست رمز» را بزنید.

  7. ۷به این ترتیب، یک کد یکبار مصرف بر روی گوشی موبایل تان ارسال خواهد شد. این کد را دریافت کرده و در جایگاه تعیین شده برای آن قرار دهید. سپس جهت ادامه فرایند حذف اکانت روبیکا از گوگل پلی، گوشی موبایل و سایر دستگاه های متصل، بر روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید.

  8. ۸با تایید کد یکبار مصرف، به آخرین مرحله دیلیت اکانت اپلکیشن روبیکا رسیده و توضیحات لازم در این رابطه ارائه می شوند. این موارد را با دقت مطالعه کرده و دلیل خود برای حذف حساب کاربری تان را هم ارائه دهید. سپس از قسمت انتهایی صفحه بر روی گزینه «حذف حساب کاربری» کلیک نمایید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین