با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ارائه تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی برای تبدیل پژو پارس با بازپرداخت اقساط ۱۲‌ماهه
عکس : تسهیلات تبدیل پژو پارس

چند روز پیش، مدیرعامل فروش ایران‌خودرو به متقاضیانی که از طریق سامانه یکپارچه اقدام به ثبت‌نام پژو پارس کرده بودند، پیشنهاد جایگزینی این ماشین با سورن و پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای را داد.

به بیان بهتر، از آنجا که استانداردهای ۸۵گانه در پلتفرم پژو پارس اعمال نشده، از متقاضیان خواسته شده تا به جای این محصول، خودروهای جایگزین را خریداری کنند. بدین ترتیب، مشتریان بر اساس اولویت سامانه یکپارچه فراوانی می‌شوند تا مراحل تکمیل وجه را انجام دهند.

به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از خودرو بانک به دنبال این خبر، متقاضیان نگران نحوه پرداخت مابه‌التفاوت هزینه پارس با سورن و پژو ۲۰۷ شدند. برای رفع این نگرانی، ایران‌خودرو تسهیلاتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را در اختیار این افراد قرار داده است. تسهیلات تبدیل پارس به دو خودروی جایگزین بدون سود بوده و مبلغ آن در اقساط ۱۲ ماهه دریافت می‌شود.

طبق مصوبه شورای عالی استاندارد مبنی بر ارتقای کیفی و ایمنی خودروهای داخلی، ایران‌خودرو تنها به شرطی قادر به تولید پژو پارس در سال ۱۴۰۳ است که بتواند تمام استانداردهای ۸۵گانه را روی این محصول اعمال کرده و تأییدیه‌های لازم را دریافت کند.

از این رو تحویل خودرو در سال ۱۴۰۳ به متقاضیان سامانه یکپارچه امکان‌پذیر نبوده و در عوض محصولات مشابهی با رنج قیمت نزدیک، یعنی سورن و پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای به عنوان جایگزین پارس انتخاب شده‌اند. ایکو تلاش کرده تا با ارائه تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون سود، تبدیل پارس به خودروهای جایگزین را برای متقاضیان راحت‌تر کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین