با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
NFC به جای کارت بانکی
عکس : ان اف سی
.

NFC (Near Field Communication) یک فناوری بی‌سیم است که می‌توانید با نزدیک کردن تلفن هوشمندتان به دستگاه‌های الکترونیکی، اطلاعات و پرداخت‌ها را تبدیل کنید.



به گزارش سرویس اخبار اینترنت و شبکه سایت شات ایکس و به نقل از کلیک جام جم با استفاده از NFC می‌توانید از کارت بانکی استفاده کنید، از طریق تلفن همراه خود پرداخت‌های خود را انجام دهید.در اینجا ۵ نکته برای استفاده از NFC به جای کارت بانکی ارائه می‌شود:

۱- بررسی سازگاری تلفن همراه:

حتماً مطمئن شوید که تلفن هوشمند شما دارای چیپ NFC است. اکثر تلفن‌های مدرن این چیپ را دارند، اما می‌توان این اطلاعات را در مشخصات یا کیفیت تلفن خود پیدا کرد.



۲- فعال کردن NFC:

فعال کردن NFC در موبایل
عکس : فعال کردن NFC در موبایل

پس از مشاهده NFC در تلفن خود، باید آن را در زمینه تلفن فعال کنید. مکان این تنظیم عامل ممکن است بسته به مدل و سیستم تلفن شما متفاوت باشد.



۳- دانلود برنامه بانک:

بسیاری از بانک‌ها برنامه‌های تلفن همراه را ارائه می‌کنند که می‌توانید کارت‌های نقدی یا اعتباری خود را برای پرداخت‌های NFC اضافه کنید. برنامه خود را دانلود و نصب کنید و بانک اطلاعات مربوط به کارت‌های خود را دنبال کنید.



۴- فعال کردن پرداخت‌های NFC:

فعال کردن پرداخت‌های NFC
عکس : فعال کردن پرداخت‌های NFC

در برنامه بانک شما، یک بخش خاص برای فعال کردن پرداخت‌های NFC وجود دارد. به دنبال گزینه‌های مرتبط با کیف پول تلفن همراه یا پرداخت‌های بدون تماس.



۵- انجام پرداخت در هنگام تسویه حساب:

زمانی که برای پرداخت درفروشگاهی که پرداخت‌های NFC رامی‌پذیرد بدون آماده هستید، به دنبال نماد پرداخت تماس(معمولاً چهار خط موج دار) در پایان پرداخت باشید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین