با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت در همراه اول
عکس : آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت در اپراتورهای موبایل

مصرف آزاد اینترنت روی تلفن همراه یکی از کابوس‌های کاربران اینترنت همراه است. تعرفه مصرف آزاد با بسته اینترنت بسیار متفاوت است و می‌تواند خرج سنگینی روی دست به‌خصوص مشترکین دائمی تلفن همراه بگذارد. اگر دوست ندارید با این مشکل روبه‌رو شوید در ادامه با ما همراه باشید تا با روش‌های غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت در اپراتورهای موبایل در هر سه اپراتور همراه اول ، ایرانسل و رایتل آشنا شوید.

قبل از این آموزش در صورتی که شما می خواهید مصرف اینترنت آزاد ایرانسل خود را نیز غیر فعال کنید می توانید به مقاله غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت در ایرانسل مراجعه نمایید

نحوه غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

برای غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت، مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری #۱۱۳*۱۰۰* جهت غیرفعال کردن مصرف اینترنت آزاد موبایل خود اقدام کنند. پس از شماره‌گیری کد USSD یاد شده، پیامی مبنی بر این‌که «درخواست شما بررسی و نتیجه از طریق پیامک ارسال خواهد شد» نمایش داده می‌شود.سپس پیامکی برایتان ارسال شده و غیرفعال‌سازی موفق اینترنت تعرفه آزاد به اطلاع‌تان رسانده می‌شود. در صورتی که بخواهید مجددا اینترنت تعرفه آزاد خود را وصل کنید کافی است کد #۱۱۴*۱۰۰* را شماره‌گیری کنید.

۱- همراه اول راه دیگری را نیز برای غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت مشترکین خود فراهم ساخته است. با استفاده از اپلیکیشن یا نسخه وب «همراه من» نیز می‌توان جهت این موضوع اقدام کرد.

۲- پس از ورود به همراه من، به بخش «خدمات من» رفته و گزینه «قطع و وصل تعرفه آزاد» را انتخاب کنید. حال در صفحه جدید کافی است کلید کشویی را در حالت «غیرفعال» قرار دهید. اگر چراغ کلید خاموش و در کنار گزینه «غیرفعال» بود یعنی پیش از این مصرف اینترنت آزاد برای سیم کارت شما قطع شده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین