با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
شرایط فروش لاماری ایما هیبرید اعلام شد [آبان 1403]
عکس : لاماری ایما هیبرید

هم‌زمان با اعلام دور جدید ثبت‌نام خودروهای وارداتی، آرین پارس موتور شرایط فروش لاماری ایما هیبرید را نیز اعلام کرد. این شرایط از چهارشنبه، دوم آبان 1403، در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت و تا پایان دوشنبه، هفتم آبان‌ماه،‌ فعال خواهد ماند.

به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو بخشنامه فروش آرین موتور برای لاماری ایما HEV نقدی است. خودروهای عرضه‌شده در این بخشنامه طی 90 روز کاری به متقاضیان تحویل داده خواهند شد.

شرایط فروش لاماری ایما هیبریدی، سود مشارکت و انصراف ندارند.


شرایط فروش لاماری ایما هیبرید، آبان 1403:

خودرومدلقیمتسود مشارکت و انصرافجریمه تأخیر در تحویلموعد تحویل
لاماری ایما HEV20251.998.000.000 تومان0%36% سالیانه90 روز کاری

نگاهی به لاماری ایما HEV

لاماری ایما HEV خودرو هیبریدی معمولی است که موتور درون‌سوز نقش پیشران اصلی آن را برعهده دارد و موتور برقی به آن کمک می‌کند. البته در ترافیک‌های شهری، موتور برقی وظیفه هدایت خودرو را برعهده خواهد داشت. پیشرانه لاماری ایما HEV از ترکیب موتور 1.5 لیتری توربوشارژر درون‌سوز همراه موتور الکتریکی تشکیل شده است. حداکثر راندمان این پیشرانه 174 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس مخصوص خودروهای هیبریدی موسوم به DHT، وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. مصرف سوخت ترکیبی لاماری ایما HEV برابر با 4.7 لیتر در 10 کیلومتر اعلام شده است.

تجهیزات لاماری ایما HEV شامل موارد زیر هستند:

صندلی‌های برقی جلو همراه گرمکن و سردکن، ترمز پارک برقی، فرمان برقی، سقف پانوراما، دوربین عقب و دوربین 360 درجه، در صندوق برقی، 6 کیسه هوا، سیستم کمک به حرکت در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری.

در‌حال‌حاضر، قیمت لاماری ایما HEV در بازار آزاد 2 میلیارد و 300 میلیون تومان است. این قیمت اختلاف حدود 300 میلیون تومانی را با نرخ رسمی این خودرو نشان می‌دهد. تیگو 7 پرو هیبرید از برند فونیکس، جدی‌ترین رقیب این خودرو محسوب می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین