با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
فروش نقدی و اقساطی کی ام سی T8 با تحویل 90 روزه [شهریور 1403]
عکس : کی ام سی T8

شرکت خودروسازی کرمان موتور اعلام کرد که فروش ویژه پیکاپ KMC T8 2000 با دنده دستی از تاریخ ۱۸ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد. این خودرو با قیمت مصوب ۱.۶۹۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان در دسترس خریداران قرار می‌گیرد و امکان خرید به صورت نقد و اقساط فراهم شده است.

مدل ۱۴۰۳ این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه خواهد شد. موعد تحویل خودروها ۹۰ روز کاری پس از ثبت نام خواهد بود. در روش فروش اقساطی، سند خودرو تا زمان تسویه حساب در گرو باقی می‌ماند و سود مشارکت و انصراف صفر درصد تعیین شده است. همچنین، جریمه تأخیر در پرداخت اقساط ۳ درصد ماهیانه خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از خودرو بانک خریداران KMC T8 می‌توانند با پیش‌پرداخت ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان، اقساط را به صورت ۱۸، ۲۴ یا ۳۰ ماهه انتخاب کنند. مبلغ اقساط به ترتیب برای ۱۸ ماهه ۳۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان، برای ۲۴ ماهه ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان و برای ۳۰ ماهه ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان خواهد بود.

علاوه بر این، خریداران کی ام سی T8 در روش اقساطی می‌توانند از خدمات رایگان سرویس‌های دوره‌ای بهره‌مند شوند؛ به طوری که در روش ۲۴ ماهه چهار سرویس دوره‌ای تا ۲۰ هزار کیلومتر و در روش ۳۰ ماهه هشت سرویس دوره‌ای تا ۴۰ هزار کیلومتر رایگان خواهد بود.

ثبت نام به صورت اینترنتی KMC T8 انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت، مراحل ثبت نام را دنبال کنند.


جدول فروش نقدی و اقساطی کی ام سی T8 با تحویل 90 روزه ویژه شهریور 1403

شرایط فروش نقدی و اقساطی کی ام سی T8
عکس : شرایط فروش نقدی و اقساطی کی ام سی T8

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین