با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اختلاف در دولت بر سر رجیستری آیفون
عکس : رجیستری آیفون 14

ضبح امروز رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد در صورت کم شدن محدودیت ارزی و صلاح وزارت ارتباطات، آیفون ۱۴ رجیستر خواهد شد. اما ساعاتی بعد رییس ستاد مبارزه با کالای قاچاق این ادعا را تکذیب کرد.

اسلام پناه با اشاره به جایگاه بیست و دوم ایران در استاندارد جهانی، در پاسخ به سوالی در رابطه با رجیستر شدن آیفون ۱۴ اظهار کرد: اگر محدویت‌های ارزی کم شده و وزارت ارتباطات صلاح بداند این کالا در آینده رجیستر خواهد شد.

حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به تداوم ممنوعیت واردات مسافری و تجاری آیفون‌های 14 و 15 گفت: پیرو ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هفته گذشته فرایند جمع‌آوری گوشی‌های آیفون قاچاق 14 و 15 از بازار آغاز شده و این روند ادامه داشته و خللی در اجرای آن صورت نگرفته است.

وی با تکذیب اظهارات رئیس سازمان ملی استاندارد در خصوص ریجیستری آیفون 14 گفت: موضوع رجیستر شدن یا نشدن تلفن‌های همراه مربوط به حوزۀ استاندارد نیست و نباید در این خصوص اظهارنظری صورت گیرد.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد ریجیستری گوشی های همراه دارید می توانید به مقاله آموزش کامل فعال و رجیستر کردن گوشی‌های مسافری آیفون مراجعه نمایید

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین