با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تغییر طراحی آیفون ۱۶ اپل
عکس : از راست به چپ به ترتیب آیفون ۱۶ پرو – آیفون ۱۵ – آیفون ۱۶
.

از آیفون ۱۳ و تغییر طراحی دوربین آن دیگر تغییر خاصی در طراحی آیفون‌ها و به خصوص در بخش دوربین نداشتیم. به نظر می‌رسد که این روند با iPhone 16 تغییر خواهد کرد. تغییر طراحی آیفون ۱۶ اپل در بخش دوربین قابل توجه خواهد بود و از دور شاید شبیه به آیفون X باشد!



همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، طراحی منتسب به iPhone 16 در سمت راست و آیفون ۱۲ در سمت چپ دیده می شود. آنطور که پیداست، اپل در همان جزیره دوربین مربعی بازی خود را انجام خواهد داد و تغییر طراحی در همین قاب رخ می‌دهد.

اپل چیدمان دوربین دوگانه iPhone 16 را به صورت عمودی و بالای یکدیگر در نظر دارد اما نه مشابه به طراحی آیفون ۱۱ و ۱۲، بلکه مشابه آیفون X. همانطور که می‌بینید، هر دو دوربین زیر یک شیشه کپسولی مشکی یکپارچه قرار خواهند داشت. این کم‌کم سبب می‌شود که طراحی مورب دوربین دوگانه آیفون ۱۳ تا آیفون ۱۵ دیگر قدیمی به نظر برسد.

همچنین طراحی دکمه‌های تنظیم صدای و تغییر وضعیت پروفایل صوتی آیفون ۱۶ نیز تغییر کرده است. دکمه‌های تنظیم حجم صدا حالا طراحی کشیده‌تر و ظاهرا بهم پیوسته‌ای دارند. دکمه اسلایدی حالت سکوت نیز به Action Button تغییر کرده است.

در این گزارش جدید همچنین نگاهی به طراحی آیفون ۱۶ پرو داریم. در تصاویر زیر از راست به چپ به ترتیب آیفون ۱۶ پرو، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۶ را از نمای کناری می‌بینید:

شایعه قبلی به ما می‌گفت که در طراحی آیفون ۱۶ پرو از یک Action Button بزرگتر و در ابعاد دکمه تنظیم حجم صدا (و حتی بزرگتر) استفاده خواهد شد. این رندرها آن را برای ما به تصویر کشیده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد یک دکمه فیزیکی دیگر در لبه سمت راست و پایین‌تر از دکمه قفل قرار دارد. اگر بخواهیم با نگاه سونی به این کلید نگاه کنیم، باید برای شاتر دوربین استفاده شود اما هنوز دقیقا مشخص نیست اپل چه تصمیمی برای آن دارد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین