با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رندرهای جدید گوشی‌های سری آیفون 16 پرو اپل در فضای وب منتشر شد
عکس : آیفون 16

بر اساس شایعات اخیر، آیفون‌های پرو نسل آینده اپل در مقایسه با مدل‌های کنونی از اندازه بزرگ‌تری برخوردار خواهند بود. اکنون وبسایت Phone Arena دست‌ به‌کار شده و طراحی ظاهری این گوشی‌ها را به تصویر کشیده است.

این رندرها گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس اپل را در کنار مدل‌های آینده با اسامی آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس نمایش می‌دهند.

البته گوشی‌های سری آیفون 16 پرو احتمالا در واقعیت تا حدی متفاوت به‌نظر خواهند رسید؛ اما هدف کارشناسان در این مورد، نمایش تفاوت اندازه‌ مدل‌های فعلی و نسل آینده آیفون بوده است.

همان‌طور که در تصاویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ آیفون‌های جدید رشد چندان قابل‌توجهی نخواهند داشت. در واقع کارشناسان حتی ابعاد تقریبی آیفون‌های آینده را نیز محاسبه کرده‌اند.

اما بایستی توجه داشت که در حال حاضر آیفون 15 پرو مکس از اندازه بسیار بزرگی برخوردار بوده و آیفون 16 پرو مکس حتی از آن نیز بزرگ‌تر خواهد بود. این موضوع احتمالا به مذاق تمامی کاربران خوش نخواهد آمد.

اما آیفون 16 پرو احتمالا برای برخی کاربران، جذاب‌تر از مدل‌های نسل قبلی به‌شمار خواهد رفت؛ چرا که این مدل هنوز به یک گوشی هوشمند واقعا بزرگ تبدیل نمی‌شود. به عبارت دیگر اندازه این دستگاه در مقایسه با مدل بسیار جمع‌وجور آیفون 15 پرو اندکی افزایش خواهد یافت.

.جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که آیفون 16 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.3 اینچی بوده و آیفون 16 پرو مکس از یک نمایشگر 6.9 اینچی استفاده خواهد کرد.

در عین‌حال اندازه مدل‌‌های ارزان‌تر با اسامی آیفون 16 و آیفون 16 پلاس در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی آنها افزایش پیدا نخواهد کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین