با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ارسال پیام از طریق ماهواره در iOS 18
عکس : iOS 18 ارسال پیام از طریق ماهواره را ممکن می‌کند

اپل امروز در جریان کنفرانس WWDC خود، قابلیت‌های گوناگونی را برای اپلیکیشن Messages در iOS 18 رونمایی کرد. اما یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌ها این اپلیکیشن، امکان ارسال پیام از طریق ماهواره است. این قابلیت برای مواقعی که آنتن یا شبکه وای‌فای در دسترس شما نیست می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

به گزارش سرویس اخبار نرم افزار سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو اپل پیش‌ازاین فناوری ارتباط ماهواره‌ای را برای اولین‌بار در تماس‌های اضطراری یا Emergency SOS فعال کرد، اما اکنون در iOS 18 شما می‌توانید پیام‌های خود را در اپلیکیشن Messages از طریق ماهواره ارسال کنید.

ارسال پیام از طریق ماهواره در iOS 18

با این قابلیت شما می‌توانید در شرایط اضطراری از طریق اتصال ماهواره‌ای پیام خود را ارسال کنید
عکس : با این قابلیت شما می‌توانید در شرایط اضطراری از طریق اتصال ماهواره‌ای پیام خود را ارسال کنید

این قابلیت جدید فقط در آیفون 14 و مدل‌های جدیدتر فعال خواهد شد. با این قابلیت شما می‌توانید در شرایط اضطراری از طریق اتصال ماهواره ‌ای پیام خود را ارسال کنید. در مواقعی که شبکه‌های اتصال معمولی شما قطع باشد، شما می‌توانید با دسترسی به ماهواره ‌ها –که به احتمال فراوان تنهای در چند کشور مخصوص در دسترس خواهد بود– پیام مورد نظر خود را بفرستید.

یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن Messages امکان استفاده از اموجی‌های متنوع‌تر و رنگی برای نشان‌دادن واکنش به پیام‌های کاربران است. پیش‌ازاین تنها چند اموجی خاص را کاربران می‌توانستند انتخاب کنند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین