با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گوگل مپس مجموعه ای از ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت می کند
عکس : گوگل مپس هوش مصنوعی

گوگل مپس در هفته‌ها و ماه‌های آینده مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید تقویت‌شده با هوش مصنوعی را دریافت می‌کند، از جمله نمای همه جانبه برای مسیرها، توسعه لنز در نقشه‌ها و موارد دیگر.

نمایی همه جانبه از مکان ها

این ویژگی از هوش مصنوعی برای ترکیب هزاران نمای خیابان و تصویر هوایی برای ایجاد یک نمای سه بعدی واقع گرایانه از مکان ها استفاده می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا قبل از بازدید از آن ها پیش نمایش آن ها را مشاهده کنند. نمای همه جانبه اکنون برای شهرهای منتخب در آمستردام، بارسلونا، دوبلین، فلورانس، لاس وگاس، لندن، لس آنجلس، میامی، نیویورک، پاریس، سان فرانسیسکو، سن خوزه، سیاتل، توکیو و ونیز در هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس است.

لنز در مپس

این ویژگی از هوش مصنوعی و واقعیت افزوده استفاده می‌کند تا به کاربران کمک کند چیزهای اطراف خود را پیدا کنند و با نشان دادن دوربین گوشی خود، چیزهای اطراف خود را بیاموزند. Lens in Maps اکنون در بیش از 50 شهر در سراسر جهان از جمله آستین، لاس وگاس، رم، سائوپائولو و تایپه در دسترس است.

جزئیات نقشه

Google Maps همچنین با تصاویر پیشرفته‌تر از ساختمان‌ها و جزئیات بهبود یافته خطوط در بزرگراه‌ها، تغییراتی دقیق‌تر و واقعی‌تر پیدا می‌کند. این به روز رسانی به تدریج در ماه های آینده در 12 کشور منتشر خواهد شد.

جزئیات شارژ EV

Maps ویژگی‌های خود را برای وسایل نقلیه الکتریکی گسترش می‌دهد و به رانندگان خودروهای برقی امکان دسترسی به اطلاعات ایستگاه‌های شارژ آموزنده‌تر، از جمله سازگاری با شارژر، گزینه‌های سرعت شارژ، و آخرین وضعیت استفاده را می‌دهد. این به‌روزرسانی اکنون در ایالات متحده برای دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس است.

 

در گوگل مپ جستجو کنید

Maps همچنین در درک و پاسخ به سؤالات جستجوی خاص بهتر شده است. به عنوان مثال، وقتی برای «حیوان لاته آرت» یا «پچ کدو تنبل با سگ من» جستجو می‌کنید، اکنون نتایج عکس اول مکان‌هایی را دریافت می‌کنید که با ترجیحات شما مطابقت دارند.

این ویژگی اکنون در فرانسه، آلمان، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده در دسترس است و کشورهای بیشتری به زودی دنبال می‌شوند.

این ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، نقشه‌های گوگل را حتی قدرتمندتر و همه‌کاره‌تر می‌کنند و به کاربران کمک می‌کنند تا دنیای اطراف خود را به روش‌های جدید و نوآورانه کاوش کرده و حرکت کنند.

گوگل مپس آپدیت می شود

در دیگر خبرها گوگل از زمان عرضه سری پیکسل در سال 2016 تاکنون نزدیک به 40 میلیون گوشی هوشمند پیکسل را روانه بازار کرده است. این یک نقطه عطف مهم برای این شرکت بوده، حتی اگر هنوز یک بازیگر کوچک در بازار جهانی گوشی های هوشمند است. این داده ها درست پس از عرضه سری پیکسل 8 در این هفته منتشر می شود. به گفته فرانسیسکو جرونیمو، معاون شرکت تحقیقاتی بازار جهانی IDC، گوگل 37.9 میلیون گوشی پیکسل را بین سال‌های 2016 تا 2023 روانه بازار کرده است.

این ممکن است در مقایسه با اپل که سالانه بیش از ۲۲۴ میلیون آیفون عرضه می‌کند زیاد به نظر نرسد، اما نشان می‌دهد که کاربران به سمت گوشی‌های پیکسل جذب شده‌اند. در واقع، گوگل توانسته است سهم بازار خود را در ایالات متحده و ژاپن، دو بازار کلیدی خود، حفظ و افزایش دهد. در ژاپن، پیکسل اکنون پرفروش‌ترین برند اندرویدی است و حتی سهم بازار را از آیفون می‌گیرد. در حالی که در آمریکای شمالی، گوگل تنها برندی بود که فروش گوشی‌های هوشمند خود را نسبت به سال قبل کاهش نداد.

سال گذشته، گوگل به نقطه عطف ۳۰ میلیونی نزدیک شد و قبل از عرضه پیکسل ۷، ۲۷.۶ میلیون دستگاه فروخت. این بدان معنی است که گوگل در سال گذشته حدود ۱۰ میلیون گوشی پیکسل را روانه بازار کرد، که به طور بالقوه بهترین سال برای پیکسل تاکنون است. رکورد قبلی ۷.۲ میلیون واحد بود. موفقیت گوگل در این بازارها احتمالاً به دلیل عوامل متعددی از جمله تمرکز آن بر تجربه نرم افزاری بی نقص، ویژگی های هوش مصنوعی و بروزرسانی به موقع است. جالب بوده که ببینیم این شرکت در سال های آینده چگونه با بازیکنان مطرحی مانند اپل و سامسونگ رقابت می کند.

منبع

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین