با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قابلیت وب‌گردی تصویر در تصویر به مرورگر کروم اضافه می‌شود
عکس : وب‌گردی تصویر در تصویر مرورگر کروم
.

باز‌کردن صفحه‌ی وب درون برنامه‌ها حداقل در برخی از برنامه‌های اندروید، قرار است در مرورگر کروم کمی خوشایندتر شود. به‌روزرسانی Chrome M124 قابلیت باز‌کردن صفحات وب درون‌برنامه‌ای در حالت تصویر در تصویر را اضافه می‌کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا بدون بستن مرورگر کروم ، بین صفحه وب و برنامه جابه‌جا شوید.



به گزارش سرویس اخبار اینترنت و شبکه سایت شات ایکس و به نقل از تکناک ورج می‌نویسد که این قابلیت مرورگر کروم برای آن دسته از برنامه‌های اندرویدی دردسترس خواهد بود که از تب‌های کروم (Chrome Custom Tabs) استفاده می‌کنند. این تب‌ها به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهند تا تجربه‌‌‌ی وب‌گردی سفارشی را درون برنامه‌هایشان ارائه دهند.

اگر این ویژگی در برنامه‌ای که استفاده می‌کنید در‌دسترس باشد، فلش رو به پایین جدیدی در گوشه‌ی بالا سمت چپ صفحه‌ی وب درون‌برنامه‌ای مشاهده خواهید کرد. روی فلش ضربه بزنید و صفحه‌ی وب به پنجره‌ای شناور در گوشه‌ی پایین سمت راست صفحه‌ی کوچک تبدیل خواهد شد. برای باز‌‌کردن مجدد تب، می‌توانید روی پنجره ضربه بزنید.

وب‌گردی تصویر در تصویر قابلیتی بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد و فعلاً فقط در برنامه‌هایی در‌دسترس است که از مرورگرهای موبایلی مبتنی‌بر کروم استفاده می‌کنند. انتظار می‌رود برنامه‌های دیگر نیز از این قابلیت پیروی کنند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین