با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
جیمیل با کمک هوش مصنوعی ایمیل‌ها را خلاصه می‌کند
عکس : جیمیل

جیمیل خلاصه‌های جدیدی را معرفی می‌کند که با هوش مصنوعی طراحی شده‌اند و هدف آن صرفه‌جویی در وقت کاربران با ارائه خلاصه‌ای مختصر از ایمیل‌ های طولانی است.

به گزارش سرویس اخبار اینترنت و شبکه سایت شات ایکس و به نقل از ایتنا جیمیل خلاصه‌های جدیدی را معرفی می‌کند که با هوش مصنوعی طراحی شده‌اند و هدف آن صرفه‌جویی در وقت کاربران با ارائه خلاصه‌ای مختصر از ایمیل‌های طولانی است.

به گزارش ایتنا، این ویژگی که "Summarise" نام دارد، همراه با پنل کناری جمینای (Gemini) و پرسش و پاسخ در جیمیل، تجربه استفاده از ایمیل را بهبود می‌بخشد.

این ویژگی برای ارائه خلاصه‌های مختصر از مکالمات بدون نیاز به خواندن کامل ایمیل، طراحی شده است و بخشی از پنل جانبی جمینای در وب است که برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

قابل ذکر است که این ویژگی در ایمیل‌های تک پاسخی ظاهر نمی‌شود، در واقع زمانی در دسترس قرار می‌گیرد که حداقل دو پاسخ در مکالمه وجود داشته باشد. این امر به ویژه برای خلاصه کردن موضوعات گسترده و حصول اطمینان از اینکه نکات کلیدی نادیده گرفته نمی‌شوند، مفید خواهد بود.


خلاصه به صورت نقطه‌ای

ایمیل گوگل
عکس : ایمیل گوگل

پس از کلیک بر روی دکمه خلاصه (Summarise)، پس از چند ثانیه، در پنجره‌ای که از پایین صفحه به بالا حرکت می‌کند خلاصه به صورت نقطه‌ای نمایش داده می‌شود.

اگرچه در حال حاضر هیچ فیلدی برای وارد کردن اعلان‌های پیگیری در پایین صفحه وجود ندارد، این قابلیت ممکن است با به‌روزرسانی آینده جیمیل معرفی شود.

کاربران می‌توانند رابط پنجره خلاصه را بزرگ‌تر کنند تا کل صفحه را برای مشاهده نمایش دهد. گوگل در حال حاضر عرضه این ویژگی را آغاز کرده است و در هفته های آینده به طور کامل در دسترس خواهد بود.

سایر ویژگی‌های آینده

علاوه بر Summarise، گوگل قرار است ماه آینده پرسش و پاسخ در جیمیل و پاسخ هوشمند متنی را راه‌اندازی کند و تجربه استفاده مفیدتر با ایمیل را بیشتر افزایش دهد.

در عین حال، جمینای یک ویژگی پنل جانبی جدید را در جیمیل در وب ارائه می‌کند که در نسخه جمینای 1.5 Pro ارائه می‌شود، که می‌تواند ایمیل‌ ها را خلاصه کند، پاسخ‌های پیشنهادی بدهد، به ایجاد ایمیل‌ های جدید کمک کند و به یافتن اطلاعات انتخاب‌شده از فایل های Google Drive از پیام‌های درون صندوق ورودی شما کمک کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین