با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قابلیت Gems در جمینای در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار گرفت
عکس : قابلیت Gems در جمینای در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار گرفت

ماه گذشته، Gems برای جمینای روی دسکتاپ راه‌اندازی شد و اکنون این قابلیت به‌همراه طراحی جدید صفحه اصلی جمینای ، به اپلیکیشن موبایل این هوش مصنوعی می‌آید.

در واقع Gems ابزاری است که اجازه می‌دهد می‌دهد جمینای شما را راهنمایی کند یا کارهای خاصی را برایتان انجام دهد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد یک Gemini سفارشی برای کارهای تکراری و روتین ایجاد کنید. این ویژگی که تنها محدود به نسخه دسکتاپ چت‌بات هوش مصنوعی گوگل بود، حالا برای اندروید و iOS در دسترس است.

به گزارش سرویس اخبار هوش مصنوعی سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو به گزارش 9to5Google، درحال‌حاضر، Gems برای برنامه Gemini در اندروید و iOS در دسترس است و بخش Recent اکنون به Chat & Gems تغییر نام داده است. اگر هنوز این به‌روزرسانی را ندیده‌اید، برنامه Gemini را ببندید و دوباره اجرا کنید.

اکنون قابلیت «Gem manager» در منوی آواتار در کنار سه زبانه اصلی ظاهر می‌شود: All، Your Gems و By Google. وقتی یک چت‌بات سفارشی را باز می‌کنید، توضیحات و نمونه آیکون‌هایی از نحوه استفاده از آن دریافت می‌کنید.


Gems برای برنامه Gemini در اندروید و iOS
عکس : Gems برای برنامه Gemini در اندروید و iOS

اما این تنها تغییر نیست؛ به‌نظر می‌رسد طراحی مجدد جالبی برای صفحه اصلی جمینای درحال پیاده‌سازی است، جایی که دیگر کلمه «سلام» (Hello) وجود ندارد و پیشنهادها حذف شده است.

اکنون صفحه اصلی عبارت «چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟» (?How can I help you) را نشان می‌دهد.

این به‌روزرسانی جدید برای صفحه اصلی، رابط کاربری را ساده می‌کند و تا حدودی ما را به یاد صفحه اصلی ساده و تمیز سرچ گوگل می‌اندازد. برای افرادی که تمایل زیادی به استفاده از Gemini دارند، این پیشنهادهای چرخشی ممکن است دیگر مفید نباشد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که صفحه اصلی بازطراحی‌شده هنوز در دسترس همه قرار نگرفته است.

Gems در جمینای
عکس : Gems در جمینای

ادغام جمینای با دیگر سرویس‌های گوگل

Gemini اخیراً به‌روزرسانی‌هایی را از طرف گوگل دریافت کرده است تا استفاده از این هوش مصنوعی راحت‌تر شود. به‌عنوان مثال، اکنون می‌توانید از این هوش مصنوعی گوگل برای ایجاد فرم‌ها در Google Forms استفاده کنید و همچنین می‌توانید از این چت‌بات برای جستجوی صندوق پستی Gmail خود به روشی پیشرفته‌تر بهره ببرید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین