با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ویژگی متفاوت گلکسی واچ 7: تشخیص سن بیولوژیکی افراد با سنسور BioActive
عکس : گلکسی واچ 7

سامسونگ فردا از گلکسی واچ 7 رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود این محصول ویژگی‌های سلامتی جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. حالا طبق گزارشی تازه، گلکسی واچ ۷ با نسخه جدید سنسور BioActive احتمالاً می‌تواند سن بیولوژیکی کاربر را تعیین کند.

به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو به گزارش فون‌آرنا، با گلکسی واچ 7، سامسونگ قرار است نسخه جدید سنسور BioActive را معرفی کند. این شرکت مدعی است که این حسگر ویژگی‌های سلامتی پیش‌بینی‌کننده و پیشگیرانه‌ای را ارائه می‌کند و قابلیت‌هایی دارد که قبلاً در دستگاه‌های پوشیدنی دیده نشده بود. علاوه‌براین، اندازه‌گیری سلامت دقیق‌تری را نسبت به گلکسی واچ 6 ارائه می‌کند.


مهندسان سامسونگ روی سه ارتقای کلیدی برای سنسور BioActive جدید تمرکز کردند:

  • افزایش عملکرد فتو دیود های دریافت‌کننده نور
  • ترکیب رنگ‌های اضافی دیود های ساطع‌کننده نور (LED)
  • چیدمان بهینه این اجزا در سراسر سنسور

اساساً سامسونگ عملکرد هر فتو دیود را بیش از دو برابر کرده و تعداد مورد نیاز را بدون از دست دادن ظرفیت و عملکرد، از هشت به چهار کاهش داده است. این طراحی مجدد فضای اضافی را آزاد کرده و به انواع بیشتری از LEDها اجازه داده که همه به‌طور بهینه در سراسر سنسور قرار بگیرند.

سنسور اصلاح‌شده اکنون دارای LED‌های آبی، زرد، بنفش و فرابنفش است، به‌علاوه LED‌های سبز، قرمز و مادون قرمز بیشتر از قبل شده‌اند. سامسونگ دراین‌باره می‌گوید:

« سامسونگ با ادغام و چیدمان این LEDها، فتو دیود ها و فتو دیود های ویژه، نوآوری را یک قدم جلوتر می‌برد و اکنون می‌تواند جنبه‌های ناشناخته نظارت بر سلامت را در پوشیدنی‌ها دنبال کند.»

حسگر بیو اکتیو جدید گلکسی واچ 7 چه معیارهایی را اندازه‌گیری می‌کند؟

گلکسی واچ 7
عکس : گلکسی واچ 7

حسگر جدید این غول فناوری که قرار است در گلکسی واچ 7 معرفی شود، با هدف ارائه اندازه‌گیری‌های دقیق‌تر برای معیارهای سلامت مانند ضربان قلب، کیفیت خواب، فشار خون، سطح اکسیژن خون و سطوح استرس در این گجت پوشیدنی به‌کار می‌رود.

سامسونگ مدعی است که سری گلکسی واچ 7 در مقایسه با نسل قبلی خود 30 درصد دقیق‌تر ضربان قلب را در حین تمرین‌های شدید اندازه‌گیری می‌کند. علاوه‌براین، سامسونگ قصد دارد با ادغام طیف گسترده‌تری از رنگ‌های LED و فوتو دیود های به‌روزشده، فهرست محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته (AGEs) را معرفی کند.

این شاخص برای ارزیابی سلامت متابولیک و پیری بیولوژیکی طراحی شده است. به‌عبارت ساده، این فناوری به شما یک نگاه اجمالی از سن بیولوژیکی ‌تان می‌دهد و به تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد سلامتی شما کمک می‌کند. سامسونگ در مراسم آنپکد 2024 که در تاریخ 20 تیر 1403 برگزار می‌شود، از گلکسی واچ 7 رونمایی خواهد کرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین