با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ساعت هوشمند پرچمدار سامسونگ با نام «گلکسی واچ اولترا» به بازار می‌آید
عکس : گلکسی واچ اولترا
.

دیروز گزارشی ادعا کرد که سامسونگ قصد دارد ساعت پرچمدار خود را با نام « گلکسی واچ ایکس » روانه بازار کند؛ گجتی پوشیدنی که برای رقابت مستقیم با اپل واچ اولترا 2 طراحی شده است. البته قبلاً در برخی گزارش‌ها، از این دستگاه با نام گلکسی واچ 7 اولترا یاد می‌شد. حالا طبق اخبار رسیده، هر دو نام قبلی اشتباه بودند و در عوض احتمالاً این دستگاه گلکسی واچ اولترا نام دارد.



به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو به گزارش Mysmartprice، همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، نام Galaxy Watch Ultra از طریق فرایند صدور گواهینامه TDRA در امارات آشکار شده است. این ساعت هوشمند پرچمدار دارای شماره مدل SM-L705F است و از اتصال سلولی پشتیبانی می‌کند. همچنین طبق داده‌های کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) این دستگاه از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند.




گلکسی واچ اولترا
عکس : گلکسی واچ اولترا

ظاهراً گلکسی واچ اولترا با طراحی قاب مات، صفحه‌نمایش گرد 1.5 اینچی و قاب چرخشی همراه خواهد بود. سه دکمه در لبه سمت راست و یک بلندگوی بزرگ در لبه سمت چپ این دستگاه نیز وجود خواهد داشت.



مشخصات احتمالی گلکسی واچ اولترا

مشخصات گلکسی واچ اولترا
عکس : مشخصات گلکسی واچ اولترا

همچنین احتمال می‌رود که این دستگاه از استاندارد 10ATM برای مقاومت در برابر آب و شارژدهی باتری 100 ساعته پشتیبانی کند. مورد آخر یک جهش بزرگ برای ساعت‌های مجهز به سیستم‌عامل Wear OS خواهد بود؛ تاکنون بهترین شارژدهی باتری یک ساعت را در Galaxy Watch5 Pro دیده بودیم که 80 ساعت است. همچنین Galaxy Watch Ultra احتمالاً با یک باتری 578 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد که شاید در زمینه بازاریابی و عرضه رسمی، این باتری با ظرفیت 600 میلی‌آمپرساعت معرفی شود.



گلکسی واچ اولترا سامسونگ
عکس : گلکسی واچ اولترا سامسونگ

در نهایت، این دستگاه از تراشه جدید اگزینوس W1000 بهره می‌برد و در ماه ژوئیه (تیر-مرداد 1403) در کنار دیگر دستگاه‌های سامسونگ مثل گلکسی رینگ، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی زد فولد 6، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 7، FE و واچ 4 2024 عرضه خواهد شد. تمامی این دستگاه‌ها در رویداد Unpacked 2024 سامسونگ احتمالاً معرفی می‌شوند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین