با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
جزئیات طراحی قلم S Pen سامسونگ گلکسی S24 اولترا فاش شد
عکس : گلکسی اس 24 اولترا

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا در ماه ژانویه 2024 به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. پیش‌تر رندرهای CAD مربوط به این گوشی در فضای آنلاین منتشر شده و طراحی ظاهری آن‌را آشکار کرده‌اند.

اکنون به لطف اسناد ثبت شده در پایگاه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، جزئیات طراحی قلم S Pen گگلکسی اس 24 اولترا فاش شده است. دریافت تائیدیه FCC توسط قلم S Pen گلکسی S24 اولترا نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند به موعد رونمایی رسمی خود یک گام دیگر نزدیک‌تر شده است.

این قلم دارای اتصال BLE بوده و از ظاهری مشابه با قلم S Pen گلکسی S23 اولترا برخوردار است. اسناد FCC شامل مدل رنگی خاکستری/ گرافیتی هستند؛ اما این قلم احتمالا با مدل‌های رنگی متنوع‌تری مطابق با رنگ‌آمیزی بدنه گوشی به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس اسناد FCC، قلم S Pen گلکسی S24 اولترا دارای شماره مدل EJ-PS928 و طیف فرکانسی 2402 تا 2480 مگاهرتز خواهد بود. طول این قلم برابر با 104.64 میلی‌متر بوده؛ اما وبسایت FCC به وزن آن اشاره نکرده است.

همچنین مشخص نیست که آیا قلم S Pen جدید دارای گواهینامه حفاظتی IP خواهد بود یا خیر.

در صورت تصمیم سامسونگ برای رونمایی از سری گلکسی S24 در ماه ژانویه سال آینده انتظار می‌رود که طی هفته‌های آتی شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری درباره این گوشی‌ها باشیم.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین