با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رندرهای سری گلکسی S24 سامسونگ با مدل‌های رنگی مختلف منتشر شدند
عکس : رنگ بندی گلکسی S24

تا موعد رونمایی رسمی از پرچمداران برتر آینده سامسونگ موسوم به سری گلکسی S24 هنوز چند ماه دیگر زمان باقی مانده است. با این‌حال اکنون این گوشی‌ها سروصدای زیادی را در فضای آنلاین به‌راه انداخته‌اند.

این‌بار نیز مطابق روال معمول، روند افشای اطلاعات و پخش شایعات در جریان بوده و چشم‌اندازی اجمالی از تحولات آینده را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. یک افشاگر مشهور با نام راس یانگ که به‌دلیل پیش‌بینی‌های دقیق خود پیرامون دستگاه‌های گلکسی به شهرت رسیده است؛ اخیرا جزئیات مربوط به مدل‌های رنگی قابل دسترس برای گوشی‌های سری گلکسی S24 را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

بر این اساس انتظار می‌رود که گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا با مدل‌های رنگی متنوعی شامل مشکی، خاکستری، بنفش و زرد به بازار عرضه شوند. اکنون با توجه به شایعات مطرح شده پیرامون مدل‌های رنگی سری گلکسی S24 و مشخصا پیش‌بینی‌های راس یانگ، گزینه‌های رنگی پیشنهادی شبیه‌سازی شده و نتایج کار در فضای آنلاین منتشر شده است.

با این‌حال سامسونگ احتمالا سورپرایزی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. در همین راستا فرد افشاگر خاطرنشان می‌کند که 4 مدل رنگی اعلام شده احتمالا تنها گزینه‌های قابل انتخاب برای سری گلکسی S24 به‌شمار نخواهند رفت. به گفته راس یانگ این دستگاه‌ها احتمالا با 3 مدل رنگی انحصاری شامل نارنجی، آبی روشن و سبز روشن ارائه شده و صرفا از طریق فروشگاه رسمی سامسونگ قابل رزرو کردن هستند.

در صورت صحت شایعات مطرح شده انتظار می‌رود که گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S24 سامسونگ در زمان عرضه با مدل‌های رنگی مورد اشاره قابل سفارش باشند.

بعلاوه بر اساس برخی گمانه‌زنی‌های مطرح شده، سری گلکسی S24 احتمالا مجهز به قاب تیتانیومی مشابه با سری آیفون‌ 15 پرو اپل خواهد بود. از جنبه مشخصات داخلی نیز انتظار می‌رود که توان پردازشی گوشی‌های خانواده گلکسی S24 از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام تامین شود. این موضوع، شانس سری گلکسی S24 برای تبدیل شدن به هوشمندترین گوشی موبایل مبتنی بر هوش مصنوعی را افزایش می‌دهد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین