با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نتفلیکس به دنبال افزایش درآمد از طریق تبلیغات و افزایش قیمت است
عکس : نتفلیکس

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از تکنا، در حال حاضر، درآمد نتفلیکس از تبلیغات کمتر از یک میلیارد دلار در سال است که به گفته جف ولودارچاک، تحلیلگر پیوتال ریسرچ، نسبت به پتانسیل این پلتفرم، رقم ناچیزی محسوب می‌شود.

به همین دلیل، نتفلیکس در تلاش است تا با جذب تبلیغ‌دهندگان بیشتر و تمرکز بر رویدادهای زنده مانند مسابقات ورزشی (مثل مبارزه جیک پل و مایک تایسون و بازی‌های NFL)، درآمد خود را از این بخش افزایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار اینترنت و شبکه سایت شات ایکس و به نقل از نبض فناوری برای تشویق کاربران به انتخاب طرح‌های اشتراکی با تبلیغات، نتفلیکس در حال اعمال تغییراتی در ساختار قیمت‌گذاری خود است. این شرکت طرح پایه بدون تبلیغات را برای کاربران جدید حذف کرده و به مرور زمان آن را برای مشترکین فعلی نیز حذف خواهد کرد. همچنین، نتفلیکس قصد دارد قیمت طرح‌های استاندارد خود را افزایش دهد.

با توجه به این تغییرات و همچنین انتشار فصل دوم سریال محبوب “بازی مرکب”، انتظار می‌رود نتفلیکس در سه ماهه آخر سال جاری رشد چشمگیری در تعداد مشترکین خود داشته باشد. این رشد همچنین منجر به افزایش درآمد شرکت و بهبود عملکرد سهام آن در بازار شده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین