با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دانلود گروهی عکس‌ها از Pinterest
عکس : دانلود گروهی عکس‌ها از Pinterest

دانلود عکس از پینترست بدون نیاز به برنامه خاصی امکان‌پذیر است اما استفاده از ابزارهای جانبی امکان دانلود گروهی را فراهم می‌سازند.

به گزارش سرویس اخبار اینترنت و شبکه سایت شات ایکس و به نقل از کلیک جام جم پینترست یکی ازمحبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای به ‌اشتراک‌گذاری تصویر،ویدئو و ایده‌ها است. در این مطلب به آموزش دانلود عکس از پینترست خواهیم پرداخت که در مقایسه با اسکرین‌شات می‌تواند فایل‌های باکیفیت‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد.


دانلود گروهی عکس‌ها از Pinterest

شاید ذخیره تکی عکس‌ها کمی دشوار به‌نظر برسد و کاربران به‌دنبال مسیری برای ذخیره گروهی عکس‌ها باشند. خوشبختانه در نسخه تحت وب و با استفاده از یک ابزار جانبی می‌توان چنین کاری را انجام داد. برای این کار تنها کافیست تا مراحل گفته‌شده در پایین را دنبال کنید.

1- ابتدا افزونه Image Downloader را از لینک پایین صفحه دریافت و روی مرورگر گوگل کروم نصب کنید.حالا وارد نسخه تحت وب پینترست شوید و بورد موردنظر را که قصد دانلود عکس‌ های آن را دارید باز کنید.

2- روی آیکون افزونه Image Downloader در گوشه بالایی سمت راست مرورگر خود کلیک کنید تا پنل آن باز شود.تصاویر موردنظر خود را جهت دانلود انتخاب کرده یا روی گزینه Select all برای انتخاب تمامی تصاویر موجود در بورد بزنید.درنهایت روی گزینه Download کلیک کرده و در ادامه گزینه Yes را انتخاب کنید تا فرآیند ذخیره عکس‌ها روی حافظه دستگاه شروع شود.

3- افزونه Image Downloader قابلیت‌های متنوع دیگری را هم درون خود جای داده است. برای مثال می‌توانید طول وعرض عکس‌های موردنظر خود را تنظیم کنید یا فایل‌ها راپیش ازذخیره،تغییر نام دهید. با کمی دستکاری تنظیمات این افزونه، می‌توانید نتیجه مطلوب‌تری را دریافت کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین