با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گالری تصاویر خودروهای شاسی بلند آفرودی BYD منتشر شد
عکس : سوپر 3 شاسی بلند آفرودی بی وای دی
.

در تاریخ 31 می 2024، برند خودرو های شاسی بلند آفرود فانگ چنگ باوباو تحت مالکیت شرکت بی وای دی ، تصاویر رسمی از خودرو ی شاسی بلند الکتریکی باو 3 با رنگ های مختلف را منتشر کرد. انتظار می رود این خودرو تا پایان امسال با قیمت پایه 220 هزار یوان (حدود 30,400 دلار) عرضه شود.




به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از خودرو بانک در آوریل 2024، برند فانگ چنگ باوباو توانست 2,110 دستگاه خودرو بفروشد و مجموع فروش این برند در سال 2024 به 13,173 دستگاه رسید. نکته قابل توجه این است که فانگ چنگ باوباو هیچ هدف فروشی را برای سال 2024 تعیین نکرده بود.

سوپر 3
عکس : سوپر 3

باو 3 به عنوان مدل ارزان قیمت این برند و سومین محصول آن، یک شاسی بلند متوسط سخت آفرود طراحی شده است. بر اساس تصاویر منتشر شده، این خودرو در سه رنگ قرمز، آبی و زرد عرضه خواهد شد.





طراحی باو 3 از زره جنگ ستارگان الهام گرفته شده است
عکس : طراحی باو 3 از زره جنگ ستارگان الهام گرفته شده است

طراحی باو 3 از زره جنگ ستارگان الهام گرفته شده است. نمای جلوی آن شکل مربعی دارد و چراغ های جلو به دو قسمت تقسیم شده اند که شباهت زیادی به کانسپت سوپر 3 فانگ چنگ باوباو در نمایشگاه خودرو ی پکن 2024 دارد. کانسپت سوپر 3 بر پایه پلتفرم آفرود الکتریکی DMO شرکت بی وای دی و مدل های باو 5 و باو 8 ساخته شده بود.



کانسپت شاسی بلند آفرودی BYD
عکس : کانسپت شاسی بلند آفرودی BYD

علاوه بر این، یک صفحه نمایش تعاملی برای نشان دادن وضعیت شارژ خودرو وجود دارد که محتوای آن قابل سفارشی سازی است. ممکن است نمای جلویی هم طراحی بسته ای داشته باشد. در عقب نیز دو سبک مختلف لاستیک زاپاس کامل و محفظه کوچک خارجی وجود دارد.



بی وای دی تنها اعلام کرده که باو 3 حداکثر 310 کیلووات قدرت خواهد داشت و به دو موتور الکتریکی و سیستم چهارچرخ محرک مجهز خواهد بود
عکس : بی وای دی تنها اعلام کرده که باو 3 حداکثر 310 کیلووات قدرت خواهد داشت و به دو موتور الکتریکی و سیستم چهارچرخ محرک مجهز خواهد بود

از نمای کناری، سقف کمی شیب دار است و دستگیره های درب پنهان و باربند سقفی از آن حذف شده اند. در حال حاضر شایعاتی مبنی بر طول بیش از 4600 میلی متر و فاصله بین دو محور 2750 میلی متر برای این خودرو وجود دارد. مشخصات داخلی و سیستم محرکه هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. بی وای دی تنها اعلام کرده که باو 3 حداکثر 310 کیلووات قدرت خواهد داشت و به دو موتور الکتریکی و سیستم چهارچرخ محرک مجهز خواهد بود. ما منتظر کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه خواهیم بود.





ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین