با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نوسانات برق مقصر اختلال بلوبانک؛ بلو از کاربرانش عذرخواهی کرد
عکس : کارت بلوبانک قرمز رنگ
.

پس از اختلال سرویس‌های « بلوبانک سامان» در روز گذشته، این شرکت در گزارشی علت آن را نوسانات برق در سرویس‌دهنده به مرکز داده‌های بلو اعلام کرده و می‌گوید حالا تمام سرویس‌ها در وضعیت پایدار هستند.



به گزارش سرویس اخبار اینترنت و شبکه سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو با توجه به توییت‌های کاربران به نظر می‌رسد که اختلال بلوبانک حداقل از حدود ساعت ۱۷:۲۰ عصر دیروز، ۱۲ خرداد، ایجاد شد. به‌دنبال این اختلال، اپلیکیشن و کارت بلو هردو برای ساعتی در دسترس نبودند.

در گزارش بلو آمده است: «بعدازظهر روز شنبه دوازدهم خردادماه، اپلیکیشن بلو و بلوکارت به‌دلیل نوسانات برق در سرویس‌دهنده به مرکز داده‌های بلو (سامانتل) به‌طور موقت از دسترس خارج شدند که در نتیجه این اختلال، کاربران برای ساعاتی نتوانستند از بلو سرویسی دریافت کنند.»

براساس گزارش بلوبانک، «تیم اجرایی بلو از همان دقایق ابتدایی، تلاش خود را برای رفع مشکل پیش‌آمده آغاز کرد. در نتیجه این تلاش‌ها، در مرحله اول مشکلات مربوط به بلوکارت، برطرف شد و امکان استفاده از آن در دستگاه‌های خودپرداز، پوز و... فراهم شد.»

این گزارش می‌افزاید: «در نهایت و در مرحله دوم، اپلیکیشن بلو نیز در دسترس کاربران قرار گرفت. روابط عمومی بلو، بابت مشکل پیش‌آمده، از همه کاربران خود عذرخواهی می‌کند.»

در انتهای گزارش بلو آمده است: «بلو خود را محافظ داده‌های مشتریان می‌داند و به اطلاع می‌رساند درحال‌حاضر، سرویس بلو همچون سال‌های اخیر، پایدار است و تیم فنی و امنیت بلوبانک سامان در تلاش است که براساس درس‌آموخته‌های خود از این اتفاق، مشکلات احتمالی آینده را پیش‌بینی کرده و تجربه بهتری برای کاربران خود بسازد.»

یکی از مطالب کاربردی و مهم در مورد خدمات بلوبانک مقاله شرایط و نحوه دریافت وام آنلاین از بلوبانک می باشد که می تواند برای شما مفید باشد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین