با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام دانشجویی اربعین
عکس : وام دانشجویی اربعین
.

به گزارش ثریا - به دانشجویانی که قصد دارند به صورت گروهی برای زیارت کربلا و نیز شرکت در پیاده روی اربعین اقدام کنند، باید زیر نظر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها اقدامات لازم را انجام داده تا بتوانند بعد از برنامه ریزی‌های انجام شده تمامی اسامی که برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده‌اند به صندوق رفاه دانشجویان برای دریافت وام اربعین دانشجویی اعلام شود.



به گزارش سرویس اخبار اینترنت و شبکه سایت شات ایکس و به نقل از ثریا نت برای دریافت وام دانشجویی اربعین داوطلبان باید از یک‌سری شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام برخوردار باشند تا بتوانند مراحل ثبت نام خود را به درستی به اتمام برسانند.

شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام دانشجویی اربعین برای دانشجویان

دانشجو مراجعه کننده برای دریافت وام نباید مشغول به کار باشد و فرد داوطلب باید معتقد به دین اسلام و از صلاحیت اخلاقی برخوردار باشد. همچنین، از نظر داشتن نیاز مالی در اولویت باشد.علاوه بر شرایط، مدارکی نیز برای ثبت نام در وام اربعین موردنیاز است، که می‌توان به کپی صفحات شناسنامه دانشجو، کارت دانشجویی و کارت ملی اشاره کرد. در صورت وجود ضامن نیاز است داوطلبان شناسنامه و کارت ملی ضامن را نیز برای دریافت وام ارائه دهند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین