با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نسل بعدی اپل واچ SE احتمالا بدنه پلاستیکی داشته باشد
عکس : اپل واچ قرمز رنگ

پسوند SE در اکوسیستم اپل نشان از اقتصادی بودن یک محصول دارد. این شرکت در سبد محصولات ساعت‌های هوشمندش هم یک مدل SE دارد. تا به امروز معمولا این مدل نسخه کمی به‌روزشده یک اپل واچ قدیمی بود. به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد این روند را تغییر دهد. در گزارش تازه‌ای می‌شنویم که نسل بعدی اپل واچ SE احتمالا بدنه پلاستیکی داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از ترنجی حتما می‌دانید که اپل واچ SE ارزان‌ترین ساعت هوشمند تولید شده توسط اپل است و قیمت پایین آن به دلیل تعدادی از اقدامات کاهنده هزینه مانند ویژگی‌های پایین‌تر نسبت به نسخه‌های پریمیوم‌تر است.

مدل فعلی ساعت هوشمند اقتصادی اپل را با اسم Apple Watch SE 2 می‌شناسیم و در سال 2022 عرضه شده است. طبق گفته اپل، فریم این ساعت هوشمند کاملا از آلومینیوم بازیافتی ساخته می‌شود.

با این حال ممکن است زمانی که اپل واچ SE نسل سوم عرضه شود، این وضعیت تغییر کند. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل در حال آزمایش نسخه جدیدی از Apple Watch SE است که به جای فریم آلومینیومی، از یک فریم پلاستیکی سفت و سخت برخوردار است.

فرض بر این است که تغییر به فریم پلاستیکی ممکن است راهی برای کاهش قیمت باشد. عرضه اپل واچ SE ارزان‌تر با توجه اینکه سامسونگ، در حال حاضر یک ساعت هوشمند 199 دلاری را در قالب Galaxy Watch FE ارائه می دهد منطقی است.

برای مقایسه باید بدانید که، اپل واچ SE نسل دوم دارای قیمت اولیه 249 دلار است. در حالی که اپل واچ SE ارزان‌تر مورد استقبال بسیاری قرار خواهد گرفت، برخی کاربران ممکن است تمایلی به ساعتی با بدنه پلاستیکی نداشته باشند.

اپل واچ SE نسل دوم ۲ سال پس از اپل واچ SE عرضه شد، بنابراین انتظار می رود جانشین آن نیز در کنار اپل واچ 10 (یا شاید اپل واچ X) در سال جاری عرضه شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین